Вірусна рекламна кампанія фільму про ляльок Mattel принесла свої плоди – слідом за рекордним дебютом із $337 млн, «Барбі» перетинає позначку в пів мільярда глобальних касових зборів.
Нині романтична комедія Ґрети Ґервіґ посідає 5-те місце у переліку найкасовіших фільмів року, а історична драма Крістофера Нолана «Оппенгеймер» – 13-те, з $260 млн.
«Барбі» домінує на кожному ринку із $294 млн міжнародної каси загалом – стрічка Warner Brothers. заробила $40,2 млн у Великій Британії, $25,2 млн у Бразилії, $18,9 млн в Австралії та $15,9 млн у Китаї. І фільм досить високо оцінюють як глядачі, так і критики: на Rotten Tomatoes стрічка отримала 89%, CinemaScore оцінює її як «A», а Metacritic надає 80 балів. Перегляньте нашу рецензію нижче:
В «Барбі» ролі головних ляльок виконали Марґо Роббі та Раян Ґослінґ, які подорожують із барвистого ідеального Барбіленду у реальний світ. В Україні стрічка дебютувала 20 липня і теж доволі потужно – зібравши рекордні за час повномасштабного вторгнення 33 млн гривень за перший вікенд, перевершивши показники другого «Аватара» Джеймса Кемерона та найкасовішого українського мультфільму «Мавка».
Нині Ґервіґ каже, що не має бажання робити продовження — у неї поки немає ідей, бо все виклала у першому фільмі. Водночас Mattel вже розповідає про сиквел та намір запустити цілий Барбі-всесвіт — на додаток до загалом 14 фільмів про власні іграшки, які компанія планує випустити найближчими роками.