Вірусна рекламна кампанія фільму про ляльок Mattel принесла свої плоди – слідом за рекордним дебютом із $337 млн, «Барбі» перетинає позначку в пів мільярда глобальних касових зборів.
Нині романтична комедія Ґрети Ґервіґ посідає 5-те місце у переліку найкасовіших фільмів року, а історична драма Крістофера Нолана «Оппенгеймер» – 13-те, з $260 млн.
«Барбі» домінує на кожному ринку із $294 млн міжнародної каси загалом – стрічка Warner Brothers. заробила $40,2 млн у Великій Британії, $25,2 млн у Бразилії, $18,9 млн в Австралії та $15,9 млн у Китаї. І фільм досить високо оцінюють як глядачі, так і критики: на Rotten Tomatoes стрічка отримала 89%, CinemaScore оцінює її як «A», а Metacritic надає 80 балів. Перегляньте нашу рецензію нижче:
В «Барбі» ролі головних ляльок виконали Марґо Роббі та Раян Ґослінґ, які подорожують із барвистого ідеального Барбіленду у реальний світ. В Україні стрічка дебютувала 20 липня і теж доволі потужно – зібравши рекордні за час повномасштабного вторгнення 33 млн гривень за перший вікенд, перевершивши показники другого «Аватара» Джеймса Кемерона та найкасовішого українського мультфільму «Мавка».
BaiRBIE.me – ШІ-інструмент, який «перетворить» вас на Барбі чи Кена за лічені хвилини
Нині Ґервіґ каже, що не має бажання робити продовження — у неї поки немає ідей, бо все виклала у першому фільмі. Водночас Mattel вже розповідає про сиквел та намір запустити цілий Барбі-всесвіт — на додаток до загалом 14 фільмів про власні іграшки, які компанія планує випустити найближчими роками.
Компанія LG Home Entertainment є визнаним новатором в галузі телевізорів і аудіовідеосистем. LG пропонує покращений досвід домашніх розваг завдяки відзначеним нагородами OLED-телевізорам і телевізорам QNED LED на інноваційній платформі WebOS Smart TV. Прагнучи надати споживачам першокласний користувацький досвід, вся продукція LG для домашніх розваг розроблена з урахуванням екологічної стійкості, починаючи від виробництва і закінчуючи утилізацією.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: