Новини Новини 02.03.2022 о 13:12 comment views icon

Податкова запустила чат-бот для скарг на недобросовісних продавців, які відмовляють у розрахунку карткою

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/vova-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/vova-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/vova-96x96.jpeg

Володимир Скрипін

Заступник головного редактора, керівник відділу новин

Державна податкова служба Україна створила чат-бот, який дозволяє поскаржитися у випадку, коли роздрібні крамниці відмовляються приймати для розрахунків банківські картки й вимагають готівку.

Як повідомив голова парламентського комітету з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев, кожен громадянин має право розраховуватись за товари/послуги своєю карткою.

Для цього створили спеціальний бот, куди можна надіслати інформацію щодо недобросовісних представників бізнесу (найменування, адресу, ЄДРПОУ тощо). Чат-бот доступний у Telegram — @pos_terminals_bot.

Гетманцев запевнив, що регулятор буде реагувати на кожен випадок відмови у розрахунку через термінал.

Триває конкурс авторів ІТС. Напиши статтю про розвиток ігор, геймінг та ігрові девайси та вигравай професійне ігрове кермо Logitech G923 Racing Wheel, або одну з низькопрофільних ігрових клавіатур Logitech G815 LIGHTSYNC RGB Mechanical Gaming Keyboard!


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: