Пристрої Пристрої 26.04.2022 о 21:21 comment views icon

Пасажирський літак із водневими паливними елементами HY4 встановив рекорд висоти та вперше здійснив рейс між двома комерційними аеропортами

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg

Вадим Карпусь

Автор новин

Німецька аерокосмічна компанія H2FLY встановила новий світовий рекорд висоти польоту для пасажирського літака із двигуном на водневому паливі. Її чотиримісний HY4 став першим літаком такого типу, що досяг висоти понад 7000 футів (2134 м). За день до цього HY4 здійснив перший переліт для водневого пасажирського літака з одного великого аеропорту до іншого, подолавши 124 км зі Штутгарта до Фрідріхсхафена.

Пассажирский самолёт с водородными топливными элементами HY4 установил рекорд высоты и впервые совершил рейс между двумя коммерческими аэропортами

HY4 створено на базі літака Pipistrel Taurus G4 та має характерний подвійний фюзеляж. Він уперше піднявся у повітря у 2016 році. Однак у той час, як G4 є повністю електричним літаком, HY4 є гібридним рішенням, що використовує систему низькотемпературних водневих паливних елементів, яка була розроблена Інститутом інженерної термодинаміки спільно з Hydrogenics.

Пассажирский самолёт с водородными топливными элементами HY4 установил рекорд высоты и впервые совершил рейс между двумя коммерческими аэропортами

Для зниження ваги водень зберігається під тиском у двох резервуарах із вуглецевого композиту, по одному у кожному фюзеляжі. Вони живлять паливний елемент, а літій-іонні батареї забезпечують підвищення потужності в моменти пікового навантаження електродвигуна потужністю 80 кВт. Літак має крейсерську швидкість 145 км/год та розрахункову дальність польоту до 1500 км при мінімальному корисному навантаженні та оптимальних умовах польоту.

«Це визначне досягнення для H2FLY, оскільки жоден інший пасажирський літак з водневим двигуном досі не літав між двома комерційними аеропортами», – сказав співзасновник і генеральний директор H2FLY д-р Йозеф Калло. «Ми також дуже раді встановити новий світовий рекорд, досягнувши висоти понад 7000 футів на нашому літаку HY4»

H2FLY сподівається, що «всього за кілька років» зможе забезпечити можливість здійснення польотів на воднево-електричних літаках, що перевозять до 40 пасажирів на відстань до 2000 км.

Онлайн-курс "Маркетингова аналітика" від Laba.
Опануйте інструменти для дослідження ринку й аудиторії та проведення тестувань.Дізнайтесь, як оптимізувати поточні рекламні кампанії та будувати форкасти наступних.
Детальніше про курс

Джерело: newatlas


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: