Блоги Блоги 03.10.2016 в 18:21 comment

Elder Scrolls Online: трохи історії, новини про One Tamriel і Update 12, а також вихід версії Gold Edition

author avatar
https://secure.gravatar.com/avatar/379ef2f2474de20044be125465ed0a64?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/379ef2f2474de20044be125465ed0a64?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.svg

Одна з найпопулярніших ігор компанії Bethesda Softworks – Elder Scrolls Online – пережила за свою недовгу історію чимало радикальних змін. Оригінальна гра побачила світ у квітні 2014 року, однак не здобула величезної популярності в ті дні. І зовсім не потіснила з трону короля MMORPG – World of Warcraft. Чому ж так сталось?

Екскурс в історію

569476

Важко знайти однозначну причину невдалого старту – чи то була обов’язкова щомісячна абонплата, чи то недопрацьована система кооперативної гри. А може, велика кількість багів на старті, боти й спамери повсюди? Ще й невиправдані сподівання гравців отримати Skyrim/Oblivion/Morrowind (потрібне підкреслити) в онлайні. Пам’ятаю одне — у 2014 році гру критикували всі. Особисто мені найбільше тоді запам’ятався огляд відомого youtube-блогера Angry Joe (англ. мовою):

Яким чином гра з відверто невдалого старту в 2014 стала кращою MMO 2015 року, всього-на-всього за рік? На мою думку, шанувальникам тут пощастило – розробники гри прислухались до своєї аудиторії. З тих часів, Elder Scrolls Online практично переродилась. Якщо ви (так само як і я) колись мали сумніви щодо придбання гри, то сьогодні я б радив подумати ще раз. І ось вам кілька причин:

Курс UX/UI дизайнер сайтів і застосунків з Alice K.
Курс від практикуючої UI/UX дизайнерки, після якого ви знатимете все про UI/UX дизайн .
Реєстрація на курс

— Обов’язкова місячна абонплата скасована. Гра не стала повністю безплатною, за базову версію потрібно заплатити від 30 до 60 доларів, в залежності від вашого регіону. Один раз і все. Додатковий вміст доступний за щомісячну абонплату (від $11/міс) та відкриває додаткові локації, а ще дає спеціальні монети (крони) для покупки косметичних предметів, що не впливають на баланс.

— Багиексплойти та чітери – в минулому. Останні місяці я граю по кілька днів на тиждень, причепитися в плані стабільності немає до чого. При такій кількості квестів та локацій (карта Тамрієля не просто велика, а дуже вееееелика!) масштаби роботи над помилками вражають!

— Квести та кооперативна гра тепер приносять задоволення, а не страждання. Подобається сюжетна лінія та дослідження всесвіту? Тоді є чим зайнятись найближчі годин 40-50 закрученого й непередбачуваного сюжету – нашого головного героя добряче кидає по світу Тамрієля в пошуках власної душі. Окремі лінії для гільдій магів, бійців та злочинців. Щоденні завдання по зачистці підземеллів та спеціальні квести (Pledge of Mara) з підвищеної складністю й, відповідно, кращими винагородами. В даний момент доступно близько 20 різних підземель, тому швидко не набридне.

Окрім того, в кожній локації, буквально в кожному місті й під кожним деревом є побічні завдання. Які розповідають історію того чи іншого персонажу або району, в чудовому, поставленому англійському озвученні. Читати чи слухати діалоги з NPC – істинне задоволення.

— Перехід з Veteran Ranks на Champion Points. Тепер не потрібно гріндити сотні годин для прокачування нового персонажу – як тільки ви добрались до першого рівня Champion Point, вони будуть рівними для всіх персонажів вашого облікового запису й прокачуватись одночасно для всіх одразу.

Курс UX/UI дизайнер сайтів і застосунків з Alice K.
Курс від практикуючої UI/UX дизайнерки, після якого ви знатимете все про UI/UX дизайн .
Реєстрація на курс

— Винагороди за PVP. Якщо раніше битви в Цироділі були скоріше для розваги, то зараз це ще один спосіб вигідно проводити більшість часу в грі. За облогу замків, вбивство гравців інших фракцій, а також за спеціальні PVP квести дають не тільки досвід, а ще й спеціальні бали альянсу (можна купити унікальний одяг) й інші випадкові речі. А ще в масовій PVP зоні є спеціальні підземелля, зі своїми босами й унікальними комплектами спорядження, от тільки дістати їх звідти дуже і дуже нелегко – тікаючи від монстрів можна досить часто наткнутись на ворожих гравців. І якщо комп’ютерному босу не вдалось вас добити, то живий противник такого шансу точно не впустить!

maxresdefault

І знаєте що? Тепер аудиторія задоволена! Останні позитивні відгуки на сторінці гри в Steam – тому лиш підтвердження.

One Tamriel та Update 12

Менше тижня залишилось до виходу одного з найбільших оновлень ESO – Update 12. Крім традиційних нових наборів спорядження та локацій, прихильникам гри стануть доступні:
— Дуелі між гравцями

435e6d8f27b1abb50682a18b382868f4

Те, чого завжди не вистачало в ESO – можливості провести чесну дуель без  факторiв, що відвертають увагу.

У Циродіілі (Cyrodiil) можна було битись один на один і раніше, але тільки між ворожими альянсами (викликати свого друга на дуель там не можна). А ще випадкова група гравців, пробігаючи мимо не стане спостерігати за вашою дуеллю і, скоріш за все, втрутиться в поєдинок.

З новою функцією викликати будь-якого гравця на дуель можна через меню соціальної взаємодії. При цьому, з’являється спеціальний прапор та коло, в межах якого можна вести поєдинок. Гравець, що покинув зону дуелі автоматично вважається переможеним. Поки що розробники не планують якось винагороджувати за виграш, тому єдиною втіхою стануть спеціальні здобутки (achievements) при перемозі в 1, 25 та 100 дуелях. Що тут ще добавити, просто дивіться відео від творців:

https://www.youtube.com/watch?v=aS_DXAbIMvk

Якщо дуелі вам цікаві, але брати участь поки немає бажання – загляньте в Штормгейвен (Stormhaven) на арену Hammerdeath. Поки вона достуна тільки на тестовому сервері, але до кінця року добереться і на основний. А тим, кому дуелі не цікаві апріорі, є спеціальний пункт в налаштуваннях гри – вимкнути запрошення на дуелі. Все просто!

— One Tamriel

4b42b987dd6b1aca356a87ab0f5585ae

Скажу одразу – Єдиний Тамрієль це не нове DLC і не має відношення до Gold Edition. Це частина патчу 12, що докорінно змінює гру.

В даний момент весь ігровий світ поділений на зони по рівням, як і в будь-якій типовій MMO. Це означає, що гравець стартує в певній локації й не покидає її до певного рівня. Тому якщо ви фанат Skyrim й на старті хотіли відправитись у відповідну локацію – зась! Якщо у вас є друг високого рівня – пограти з ним на пару теж буде незручно, поки ви не прокачаєтесь й не одягнете мінімальну екіпіровку.

З виходом Єдиного Тамрієлю всіх цих обмежень більше не буде! Гравець зможе відправитись в будь-яку точку світу (сам чи з напарником, незалежно від його рівня), а гра буде автоматично масштабувати локацію під вашого персонажа (монстри, боси, квести та винагороди за них будуть пропорційні вашому рівню).

Це не означає, що всі гравці будуть однаково сильні. У гравців більш високого рівня буде більше Champion Point’ів та краще обмундирування. Ну і традиційно – більше досвіду в тому чи іншому підземеллі, краще розуміння тактики проти конкретного боса чи локації загалом!

В честь такого радикального нововведення, розробники відзняли короткий ролик – така собі спроба оглянутись назад й подивитись, як змінилась гра за два роки.

— Повернення у Креглорн (Craglorn)

c2f9d9bf4d23508f16cd01231a003b0a

Креглорн з’явився в грі на початку травня 2014 року, і був задуманий як спеціальна зона для високорівневних гравців, що грають у злагодженій команді. Іншими словами, в одиночку там робити було нічого – монстри та боси були занадто сильними для соло-гравців, а всі завдання були розраховані на групу. Тепер, з випуском One Tamriel, Креглорн відкриє свої ворота для гравців будь-якого рівня. Квести, що раніше потребували мінімум двох персонажів, будуть модифіковані для самостійного проходження. Це не означає, що локація стане виключно для соло гри, вона й далі орієнтована для проходження в групі, але буде масштабуватись при грі в одиночку. А деякі підземелля Креглорна взагалі залишаться без змін і виконати їх можна буде виключно в групі.

— Ультимативні здібності для зброї

0a3aec0c16409918a230647077ef016bНеспроста ESO називають відкритою пісочницею – адже кількість варіантів розвитку персонажу практично необмежена. Живучий танк з навичками лікування? Є таке. Маг з двома мечами як альтернатива посоху? Будь ласка. Невидимий злодій, що вміло користується луком й вміє варити зілля? Теж в наявності. Вашій групі не вистачає сили вбити крутого боса – нічого страшного, лікар бере в руки меч зі щитом і починає наносити пошкодження на рівні з іншими учасниками. Вам все ще мало? Без проблем, розробники вводять в гру спеціальні ультимативні навички для кожного виду зброї. Тепер можливостей розвитку персонажу стало ще більше. Не буду перечисляти всі варіанти тут, а детальніше з усіма нововведеннями можна ознайомитись на офіційному сайті гри.

https://www.youtube.com/watch?v=5WARJsV-3PA

Gold Edition

eso-boxes

За останні два роки розробники Elder Scrolls Online випустили чотири великих DLC: Imperial City, Orsinium, Thieves Guild, and Dark Brotherhood. Сумарно вони пропонують близько 90 годин нового контенту. Тому 9 вересня в продажу з’явилась спеціальна «золота» версія (Gold Edition). Це найкращий варіант для тих, хто твердо надумав пірнути з головою в світ Тамрієля. Крім самих DLC, ви отримаєте особливого скакуна (horse mount) в подарунок – Паломіно, а також 500 крон валюти для покупки інших косметичних предметів у внутрішньоігровому магазині.

6ff5cf4f787acac1560641305a1991b1

Офіційна ціна Gold Edition однакова для всіх регіонів та платформ (PC/PS4/X1) – 60 доларів. Якщо ви вже є власником оригінальної гри, то для вас в магазині доступний спеціальний набір Guilds & Glory DLC Mega-Pack, що вміщує ці ж самі чотири DLC. Купити його можна за 5500 крон ігрової валюти (близько 30 доларів), що набагато дешевше, ніж купувати кожне DLC окремо (9500 крон).

49826ba0bd5217c2b806344f9b842dc4

Добавлю від себе – купувати «золоту» версію я би радив справжнім фанатам Elder Scrolls та людям, які точно знають, що за гру вони отримають. Новачкам краще спробувати базову версію. Задуматись над покупкою інших DLC можна після 100 годин проведених у грі (по мірі необхідності або під час найближчого розпродажу). Альтернативою буде оплата підписки ESO plus на 1 місяць за 13 доларів – тоді з’являється доступ до всіх DLC на час дії преміуму.

На завершення

За два роки гра Elder Scrolls Online пройшла чималий шлях і зараз приманює все більше й більше гравців. В даний момент їх кількість досягла відмітки в 7 млн й продовжує зростати. Розробники не забувають радувати нас новим контентом та приємними змінами. При цьому, гра не містить pay2win елементу – будь-які платні товари є чисто косметичними й абсолютно не впливають на баланс.


Loading comments...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: