Новости Новости 07.06.2021 в 12:08 comment

У Києві презентували компактні електромобілі українського виробництва Konyk та Volyk за ціною від 224 тис. грн

author avatar
https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.svg

У столичному МВЦ в рамках спеціалізованих виставок ComAutoTrans і Автотехсервіс відбулася презентація компактних електромобілів від українського виробника ТОВ «Електропрайд».

Зокрема, на стенді були представлені дві моделі Konyk в пасажирському та вантажному виконаннях. Автомобілі мають невеликі габарити (довжину – 2288 мм, ширину – 1143 мм і висоту – 1557 мм). Вантажопідйомність становить 250 кг, а максимальна швидкість – 60 км/год.

Пробіг на одній зарядці в залежності від варіанту батареї – від 100 до 350 км. Зарядка батарей від мережі займає 6 – 12 годин, а від станції швидкої зарядки – 1–2,5 години. Машину також можна укомплектувати термофургоном, контейнером або рефрижераторним кузовом. Електромобіль Konyk продається за 224 тис. грн.

У лінійці виробника ТОВ «Електропрайд» також є електрична вантажівка більш крупних розмірів Volyk, розрахована на перевезення 1500 кг. Її габаритні розміри: довжина – 3235 мм, ширина – 1380 мм і висота – 1528 мм. Запас ходу становить від 100 до 500 км в залежності від ємності батареї та завантаження.

Зазначимо, що електромобілі ELMIZ mini, Konyk та Volyk демонструвалися компанією «Електропрайд» ще минулого року на виставці EcoDrive TECH 2020.

Компанія «Електропрайд» заснована в 2016 році з метою розвитку ринку електромобілів в Україні. Її фахівці мають досвід в розробці, технічному обслуговуванні і експлуатації електромобілів, а сама компанія має власний парк електромобілів і базу технічного обслуговування різних видів електротранспорту, в тому числі важких вантажних електромобілів.

Онлайн-курс "Бренд-менеджмент" від Laba.
Розберіться в комплексному управлінні брендом: від його структури до комунікації з аудиторією.Дізнайтесь принципи побудови бренд-стратегії, проведення досліджень і пошуку свого споживача.
Детальніше про курс

Джерело: Autocentre


Loading comments...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: