Новости Новости 13.04.2021 в 15:33 comment

Vodafone Україна у 2020 році: Дохід 18 млрд грн (+14%), 19 млн клієнтів, 3,8 млрд грн інвестицій та прискорення розвитку цифрових послуг

author avatar
https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.svg

Сьогодні під час прес-конференції в онлайні компанія Vodafone Україна презентувала результати роботи у 2020 році. Дохід компанії перевищив 18 млрд грн, компанія продемонструвала двоцифрове зростання, збільшивши дохід на 14%. Зростання показників OIBDA на 18%, до 9,8 млрд грн і маржа OIBDA на 2,1 п.п. – до 54,2% – свідчать про збільшення ефективності бізнесу. Абонентська база залишається стабільною, послугами Vodafone користуються 19 млн клієнтів. При цьому в 2020 році на 18% зросла кількість контрактних підключень.

Активний розвиток отримали нові напрямки бізнесу — доходи від big data збільшилися на 81% за рік, кількість IoT підключень – на 73% за два роки. Незважаючи на складну економічну ситуацію, Vodafone зберіг обсяг інвестицій в розвиток мережі на колишньому рівні. Компанія інвестувала 3,8 млрд грн у 2020 році, в 1,5 рази збільшивши за рік кількість базових станцій. Загалом інвестиції Vodafone у період активного будівництва мереж швидкісного інтернету в 2015 – 2020 роках перевищили 28,8 млрд грн.

Компанія також значно збільшила доступність швидкісного інтернету завдяки розвитку національного покриття в діапазоні LTE 900 МГц, у першу чергу, в селах. На кінець 2020 року 81% українців могли користуватися 4G у мережі Vodafone.

Швидкий розвиток мережі та обмеження оффлайн активності, пов’язане з пандемією, спричинили зміни у споживанні мобільного інтернету. Робота і навчання, адміністративні послуги, спілкування – більшість сфер життя перейшло в онлайн. Це призвело до зростання популярності цифрових продуктів – так, наприклад, на 25% збільшилася кількість користувачів застосунка для самообслуговування My Vodafone.

Кількість дата-користувачів в мережі Vodafone досягла 12,2 млн у 2020 році, або 41% дата-користувачів в базі. З них 7,3 млн клієнтів користуються 4G інтернетом. Завдяки інвестиціям у розширення покриття і ємнісного ресурсу, LTE Vodafone став лідером за швидкістю мобільного інтернету в Україні за результатами незалежного дослідження Ookla в другому півріччі 2020 року.

«У 2020 році ми приділили особливу увагу боротьбі з цифровим розривом у країні та забезпеченню рівного доступу до сучасних технологій і цифрових послуг для всіх. Сьогодні ми фокусуємося не тільки на впровадженні нових технологій, але і на тому, як ці технології впливатимуть на людей, навколишнє середовище, подолання труднощів, з якими сьогодні стикається вся планета, – зазначає Ольга Устинова, генеральний директор Vodafone Україна. – Кількість і швидкість технологічних змін змінюють якість нашого життя вже сьогодні. Разом з нашими клієнтами і партнерами, за допомогою наших технологій ми можемо прискорити наш спільний прогрес».

Job Interview Crash Course.
Отримайте 6 шаблонів відповідей на співбесіді, які ви зможете використовувати для структурування своїх відповідей. Отримайте знижку 10% за промокодом ITCENG.
Приєднатися

У 2020 році компанія запустила низку цифрових сервісів і платформ, які дозволили задовольнити зростаючий попит і закласти основу для якісних змін:

  • власна мережа для Інтернету речей на базі технології NB-IoT;
  • коннектівіті-платформа на базі глобальної IoT платформи Vodafone, світового лідера в області IoT;
  • eSIM на мережі Vodafone;
  • платформа Omnibulk-channel Messaging для проведення цільових розсилок мільйонів повідомлень в кілька кліків по різних каналах: через SMS, Push-повідомлення, Viber, FB-messenger, WhatsApp, Telegram, e-mail.
  • партнерська пропозиція для українських користувачів «YouTube без перерви» – підписка на YouTube Premium без плати за трафік.
  • смарт-клініка Здорро для телемедичних консультацій
  • власна онлайн-школа підготовки фахівців з data science – Vodafone Big Data Lab

У 2020 році Vodafone Україна виділив 60 мільйонів гривень на підтримку країни у боротьбі з пандемією, включаючи пряму фінансову допомогу на закупівлю ШВЛ та іншого медичного обладнання, надання безкоштовних послуг зв’язку медикам і клієнтам.

Зміни 2020 року відобразились у новому позиціонуванні бренду. Vodafone переосмислив філософію бізнесу, яка втілилася у новому слогані «Together we can» і місії компанії – «Разом з нашими клієнтами ми розвиваємо світ». Сутність нового позиціонування розкриває відео-ролик «Технології та Люди. Разом ми зможемо».

Джерело: Vodafone Україна

Продолжается конкурс авторов ИТС. Напиши статью о развитии игр, гейминг и игровые девайсы и выигрывай профессиональный игровой руль Logitech G923 Racing Wheel, или одну из низкопрофильных игровых клавиатур Logitech G815 LIGHTSYNC RGB Mechanical Gaming Keyboard!


Loading comments...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: