Якщо ви плануєте запустити бізнес або у вас уже є невелика фірма, виробництво чи компанія з філіями, зверніть увагу на платформу Bimp.

З розвитком фірми з’являється багато проблем і одна з головних – ведення управлінського обліку. Це коли ні Exel, ні прості програми ведення каси не відбивають реального фінансового результату, а також місць, де в компанії з’являються чи губляться гроші. Саме тут і потрібний Bimp.

Сервіс дозволяє ефективніше керувати бізнесом, стежити за фінансовими показниками та ресурсами. До того ж Bimp – це українська компанія з українським корінням і командою.

У партнерському огляді з Bimp розбираємося в перевагах платформи та її можливостях, детально розповідаємо про функції сервісу, інтерфейс і тарифи, а також підтримку та різні бонуси для користувачів.

Партнер проекту?

Що таке Bimp

Bimp – зручний вебсервіс і сучасна платформа для управління бізнесом. Сюди входять різноманітні послуги: від складського до виробничого обліку. Bimp допомагає малому та середньому бізнесу правильно організувати внутрішні процеси та детально контролювати фінансові показники.

Чим він відрізняється від інших? Наприклад, багато бізнесів звикли використовувати популярну програму 1С. Вона хоч і має різні варіанти та набір функціонала, але часто її треба доопрацьовувати під конкретну компанію – це довго й дорого. Bimp якраз і замінює головне з 1С – ведення управлінського обліку.

На відміну від 1С, Bimp не вимагає доопрацювання через інтегратор, а одразу дає те, що потрібно людям сьогодні. І все це в сучасному і зручному інтерфейсі. Це може бути невеликий інтернет-магазин із п’ятьма співробітниками або фабрика із власною продукцією та десятками працівників, бухгалтерією та іншим. А якщо ви не можете розлучитися з 1С, то Bimp має зручну синхронізацію із цією програмою.

Переваги Bimp

Сервіс можна інтегрувати з банками, синхронізувати з Rozetka та іншими сервісами, з Bimp доступний мультивалютний облік і детальна база даних клієнтів. А ще він зручно та швидко відбиває найважливішу фінансову інформацію на одному екрані, дозволяє легко контролювати гроші, керувати товарообігом, собівартістю товару і не тільки.

За допомогою Bimp компанія зможе ефективно взаємодіяти з покупцями, контролювати замовлення та заборгованість, реалізацію товарів та їх оплату, повернення, валовий прибуток і собівартість.

На платформі є корисна функція – повноцінний облік складу. Користувачі контролюють рух товару на складах, його собівартість у різній валюті та в різних постачальників, інвентаризацію та комплектування.

Bimp дозволяє вести облік грошей за статтями доходів і витрат, з підзвітними особами, за кредитами та контрагентами. Також на платформі є платіжний календар та автозавантаження банківських виписок: через АРI monobank, «ПриватБанку», а також інших банків через файл.

У сервісу Вimp відкритий API програмний код, і це одна з головних переваг платформи. З ним різні компанії можуть налаштувати обмін даними між своїм продуктом, сервісом або інтернет-магазином та Bimp. Що це дає? Усі актуальні товари, асортимент, нові або змінені ціни, наявність і недостача автоматично завантажуються в систему та повністю контролюються компанією.

Кому буде корисний сервіс Bimp

Bimp підходить усім управлінцям і власникам бізнесу, які хочуть легко аналізувати головні показники своїх компаній і бачити загальну картину в реальному часі.

Уже зараз платформою користуються сотні українських компаній: ФОП, інтернет-магазини та ecommerce, виробничі компанії, агенції нерухомості, СТО й автосервіси, будівельні фірми, підрядники та інші.

Сервіс Bimp навіть став «індустріальним стандартом» для деяких категорій бізнесу. Наприклад, платформу використовують понад два десятки компаній, які займаються обсмажуванням кави. Уже зараз сервіс повністю задовольняє потреби такої індустрії з управління виробництвом, складом та фінансовим обліком.

P.S. Поки готувався матеріал — в сервісу з’явився перший клієнт з річним контрактом у Польщі! Тому тепер BIMP можна вважати й міжнародним.

Дізнатись більше про платформу для управління бізнесом Bimp можна на сайті. Щоб отримати консультацію з оптимізації всіх бізнес-процесів компанії та інтеграції їх у Bimp заповніть форму. 

Початок роботи та інтерфейс Bimp

Щоб почати користуватися українським сервісом Bimp, достатньо пройти просту реєстрацію на сайті компанії та оформити одну з кількох видів підписок. Про оплату ми поговоримо в розділі нижче, а зараз детально розберемося, як працювати в самій системі.

 

Спершу користувач потрапляє на головний екран сервісу. Тут він може переглянути демо та познайомитися із платформою, стати частиною вже наявної компанії (наприклад, якщо це новий співробітник) або створити профіль своєї компанії. Якщо користувач є власником бізнесу і має кілька фірм різної спрямованості, то в Bimp він може вести їх усі окремо.

 

Вибравши або створивши потрібну компанію, користувач потрапляє до основного вікна системи Bimp. Справа вгорі знаходиться перемикач мов – українська та російська, а також меню користувача. Через нього можна перейти в основні налаштування, Telegram-бот, змінити користувача або вийти із системи.

 

У налаштуваннях профілю вноситься, налаштовується та міститься основна інформація про компанію. Тут можна:

  • вписати назву та логотип компанії;
  • внести характеристику до номенклатури та контрагентів;
  • налаштувати облік (без або з ПДВ, вибір валют, одиниць виміру тощо);
  • додати користувачів, призначити їм ролі і дати доступи різного рівня (власник/CEO, який формує та дивиться звіти по компанії, бухгалтер, фінансовий менеджер/CFO, економіст, менеджер з продажу тощо), об’єднати їх у групи та інше.

 

Вікно системи – це основний екран, де відбиваєся інформація з розділів, а зліва – головне меню інструментів. За бажання його можна згорнути чи відредагувати.

 

Щоб відредагувати головне меню інструментів, потрібно утримувати мишку протягом п’яти секунд на значку олівця. Після цього активується режим редактора. Якщо потрібно, можна вимкнути непотрібні розділи. Наприклад, якщо у вас інтернет-магазин, розділ «Виробництво», швидше за все, не знадобиться.

Тепер переходимо до розділів у головному меню. 

Перший називається «Контрагенти» і містить базу даних компанії. Для кожного контрагента можна створити докладну теку з усією необхідною інформацією, адресами, контактами, платіжними даними, коментарями від менеджерів з продажу, укладеними угодами, відвантаженими товарами тощо. Bimp дозволяє автоматично завантажувати інформацію про контрагента за його ЄДРПОУ із сервісу Opendatabot.

 

Розділ «Контрагенти» дозволяє менеджерам з продажу бути ефективнішими. Тут можна бачити статус за всіма клієнтами і працювати з ними на різних етапах: від холодних дзвінків і комерційних пропозицій до укладання угод і відвантаження товару.

 

За допомогою розділу «Продажі» контролюються взаєморозрахунки і прострочений товар, реалізація, повернення товару, а також продаж. Тут же знаходяться замовлення та рахунки. У підрозділі «Дашборд» доступна детальна статистика за день, тиждень, місяць або будь-який обраний період.

 

Розділ «Склад» містить інформацію щодо всіх доступних товарів, прайс-листів і документів постачальників. За кожним товаром можна вести зручну картку з детальною інформацією для різного виду бізнесу: артикул, штрихкод, ціна, вага, габарити, наявність на складах, резерв тощо.

 

Через цю картку товару його можна продати, натиснувши на фіолетову кнопку вгорі картки. Тут же сформується замовлення-рахунок для покупця з усіма необхідними даними, а потім рахунок відправиться клієнту. Це замовлення-рахунок автоматично з’являється в розділі «Продажі» та переходить під контроль менеджера.

 

У розділі «Звіти» можна формувати різні товарні, фінансові й аналітичні звіти: валовий прибуток, рух товарів, собівартість випущеної продукції, надходження товару, доходи та витрати (P&L), грошовий потік (Cash Flow), виплачені дивіденди, залишок грошей на рахунках та в касі, нарахована та виплачена зарплата, надходження товарів з урахуванням додаткових витрат.

 

У пункті «Фінанси та бюджетування» користувачам доступні платіжний календар, завантаження клієнт-банку, розрахунки з контрагентами та підзвітниками, різноманітні грошові операції, фінансування, бюджетування та введення початкових залишків. Останній пункт є дуже важливим і допомагає компаніям швидко почати використовувати Bimp.

 

Через розділ «Зарплата» користувач веде облік співробітників, контролює зарплату та її нарахування. Тут же доступні картки працівників з основною інформацією, контактами, характеристикою та видами врахованої роботи.

 

Пункт «Роздріб» стане у пригоді компаніям, які не тільки виробляють товар і реалізують його гуртом, а й продають у роздріб. Це один з головних розділів для бізнесу, який займається лише роздрібною торгівлею. Тут створюються і виписуються чеки продаж товарів.

У розділі «Роздріб» можна переглянути суму чека, дату його створення, статус менеджера або продавця, який веде або обслужив клієнта.

Через розділ «Виробництво» основні процеси легко контролюватиме бізнес, який випускає власну продукцію. Тут користувач створює замовлення для покупців і на виробництво, контролює випуск продукції та, якщо потрібно, її розбирання.

 

Наприклад, у сервісі можна простежити розбирання повітроводу, який розібрали на окремі частини: заглушку, трубу, муфту. З Bimp користувач бачить їхню собівартість і частку вартості, а також може зарахувати на склад.

Щоб отримати консультацію з оптимізації всіх бізнес-процесів компанії та інтеграції їх у Bimp заповніть форму.

Користувачі оцінять підрозділ «Замовлення на виробництво». Через нього можна резервувати товар, вказувати періоди виробництва (дата його початку й закінчення) та його статус.

Коли компанія переходить на сервіс Bimp, першим або одним з перших заповнюють розділ «Довідники». Сюди завантажується вся інформація про товари та послуги, контрагентів і фізосіб, курси валют та доступні організації, проєкти, банки та розрахункові рахунки, статті витрат і доходів, прайс-листи, склади тощо. «Довідники» за фактом і є сам бізнес. Це база даних компанії, її справи, клієнти, витрати, доходи тощо.

 

Фінальний розділ «Основні кошти» допомагає відстежувати основні фінансові потоки компанії, пов’язані з ними документи і групи. Користувач контролює амортизацію майна, грошові надходження, залишки та інше.

 

Нижче кнопки з олівцем для редагування основного меню є ще два розділи: «Чат підтримки» та «База знань». Якщо клацнути на перший, відкривається онлайн-чат. У режимі реального часу людина може зв’язатися з консультантом і поставити будь-яке запитання щодо системи.

 

Другий пункт містить величезну базу Bimp. Вона відкривається у вигляді вертикального вікна праворуч екрана. За бажання її можна розгорнути на повний екран у новому вікні.

Тут є детальні інструкції та пояснення щодо кожного розділу з описом і скриншотами, а також працює пошук.

Щоб отримати консультацію з оптимізації всіх бізнес-процесів компанії та інтеграції їх у Bimp заповніть форму.

Підтримка, партнерство та інші бонуси

Сервіс Bimp налагодив професійну підтримку користувачів. Коли у клієнта є запитання або виникли проблеми, він може не тільки скористатися чатом підтримки та базою знань, але й звернутися за телефоном +380735315495 або на електронну адресу [email protected]. Також можливе проведення навчання співробітників в онлайн-форматі.

Кожна компанія або людина може стати партнером Bimp та отримувати гроші за бізнеси, які вони приведуть як нові клієнти. Деталі тут.

Bimp також може допрацювати деякі функції індивідуально під будь-яку компанію. Тобто команда сервісу розробляє програмні рішення для ведення обліку на базі власного сервісу. Вона також може посилити програми клієнтів, додавши функціонал Bimp.

Сервіс передбачив консультації для компаній, які користуються платформою. Крім того, його команда створює, переносить і налаштовує весь облік, щоб клієнт максимально швидко та без проблем перейшов на Bimp.

Тарифи Bimp

Платити за сервіс Bimp потрібно щомісячно та з урахуванням того, що один пакет послуг розрахований на одного користувача. Наприклад, якщо компанія планує залучити до роботи п’ятьох людей, то потрібно купувати п’ять пакетів, якщо 20 – 20, якщо одного – то один.

Раніше Bimp мав три тарифи – Silver, Gold, Platinum – з різним функціоналом. Тепер компанія запровадила єдину ліцензію за повний функціонал сервісу. Детальну інформацію дивіться на офіційному сайті.

Висновки

Bimp – зручна українська платформа, що допомагає малому та середньому бізнесу правильно вести внутрішні процеси та детально контролювати фінанси.

Bimp має відкритий програмний код. Завдяки цьому різні компанії можуть налаштувати обмін даними між платформою і своїм продуктом, сервісом чи інтернет-магазином. Платформа має сучасний зручний дизайн, а зрозумілий вебінтерфейс можна легко налаштувати під себе.

Сервіс дозволяє просто і швидко розв’язувати проблеми, що виникли, завдяки професійній підтримці користувачів у чат-боті, онлайн-чаті, телефоном та електронною поштою. За бажання можна стати партнером сервісу й отримувати за це гроші.

Bimp випускає постійні поновлення. Апдейти вносяться з урахуванням бажань клієнтів і завдяки вивченню кейсів для різних типів бізнесу, індустрій і технологічних трендів.

Платформа пропонує послуги інтеграторів. Вони самі встановлюють і налаштовують сервіс під клієнта. Усе це відбувається лише після детального вивчення роботи компанії. Такі дії допомагають оптимізувати всі бізнес-процеси клієнта й оптимально вбудувати їх у Bimp для найголовнішого завдання – підвищення ефективності компанії.

Партнер проекту?

Оптимізувати бізнес-процеси з Bimp

Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: