Новий суббренд CMF by Nothing вироблятиме більш доступні за ціною пристрої. Новий смартгодинник та навушники мають з’явитися цього року.
Про це під час квартального відеозвіту повідомив генеральний директор Nothing Карл Пей. За його словами:
CMF by Nothing має на меті запропонувати новий асортимент продуктів, які зроблять кращий дизайн доступнішим.
Першою парою продуктів від CMF by Nothing стануть навушники та смартгодинник, передає The Verge. Вони мають з’явитися пізніше цього року, а через кілька місяців обіцяють нові подробиці.
CMF розшифровується як Color, Material, Finish, тобто колір, матеріал та обробка. Поки основний бренд Nothing пропонуватиме інноваційний дизайн, преміальний сегмент та найсучасніші технології, CMF by Nothing забезпечить всіх інших чистим дизайном, доступністю та перевіреною якістю.
Пей повідомив, що над продуктами CMF by Nothing працюватиме нова команда, яка не відвертатиме уваги нікого зі співробітників основного бренду. Карл Пей вже має досвід розвитку подібної суббрендової стратегії. Раніше він виокремив бренд Nord із під OnePlus (яка своєю чергою є частиною Oppo).
Nothing Phone (2) з чипом Snapdragon 8+ Gen 1 і покращеним підсвічуванням Glyph коштує від $600
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: