Партнерський проект

Знижки на страхування, акції на одяг та вигідні депозити. Добірка актуальних промокодів від Сodes

Знижки на страхування, акції на одяг та вигідні депозити. Добірка актуальних промокодів від Сodes

У перші повоєнні місяці на ринку страхування були негативні результати. Але попри це, їх зуміли покращити за підсумками півріччя: падіння зупинилось, а в липні операції зросли приблизно на 30% у порівнянні з березнем. Такі позитивні тенденції продовжилися і в третьому кварталі. Про це йдеться в інформаційному повідомленні Нацбанку України. 

У партнерському матеріалі з Сodes розповідаємо, як різні галузі допомагають одна одній відновлюватися та чим це корисно українцям. 

Партнерський матеріал?

Як заохочування клієнтів допомагає бізнесу вистояти

Інформація про успіхи на ринку страхування буде корисною для більшості українців. Адже багато хто регулярно користується послугами страховиків, банків або мікрофінансових кредитних установ. 

Насправді всі фінансові сектори взаємопов’язані, тому проблеми в одному з них одразу позначаються на інших та економіці загалом. Водночас різні галузі можуть підтримувати одна одну. До речі, якщо використати на Hotline Finance промокод, то можна отримати знижку на страхування або оформити кредит зі зменшеною процентною ставкою. 

«Це неабияк тішить, адже означає, що страховики та банкіри перейняли позитивний досвід залучення клієнтів з інших галузей, зокрема торгівлі, – каже команда сайту з промокодами українських інтернет-магазинів Сodes. – Акції, знижки та бонуси тут звичайна практика». У цьому можна переконатися, якщо подивитися перелік актуальних акційних пропозицій на codes.com.ua.

Нині шанси отримати у відомій мережі супермаркетів електроніки та побутової техніки Comfy промокод на купівлю товарів зі знижкою майже такі самі, як під час оформлення страхування в багатьох українських компаніях. Якщо заохочувати клієнтів, це допоможе зберегти бізнес у теперішніх умовах, тому промокоди є вигідними для всіх.

Подивитися перелік актуальних акційних пропозицій.

Позитивна тенденція продовжилась і в третьому  кварталі – після різкого падіння на початку війни поступово вдалося не тільки зменшити його, але за всіма ознаками й зупинити. Обсяг операцій на ринку щомісяця зростає приблизно на 10%. Українці знову почали звертатися за послугами страховиків – значною мірою завдяки маркетинговій політиці компаній. 

Страхові скористалися маркетинговим досвідом інших сфер економіки і передусім пов’язаних фінансових сегментів, наприклад мікрокредитування. «Там використання промокодів для заохочення клієнтів допомогло не тільки зупинити падіння, але навіть зростати», – додають у Сodes.

Подивитись добірку актуальних промокодів можна тут.

Який вид страхування допомагає відроджувати ринок 

Страховий ринок встояв і попри війну пропонує українцям скористатися великою кількістю послуг. Цьому посприяв і такий вид страхування, як «Зелена картка». Від початку воєнних дій його частка зросла майже на 80%.

Як розповіли в НБУ, там уважно слідкують за розвитком ситуації та контролюють дотримання страховиками термінів та обсягів належних за договорами страхування виплат. За сприятливих обставин можна очікувати зростання ринку, але робити прогнози в умовах війни поки рано.

Партнерський матеріал?

Добірка актуальних промокодів

Це партнерський матеріал. Інформацію для цього матеріалу надав партнер.
Редакція відповідає за відповідність стилістики редакційним стандартам.
Замовити матеріал про вас у форматі PR-статті ви можете тут.

Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: