Новости Новости 23.11.2021 в 15:25 comment views icon

Дослідження: «Чорна п’ятниця» – найвідоміший розпродаж серед українців (87%), далі йдуть новорічний (57%) та різдвяний (45%)

author avatar
https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.svg

Дані дослідження Kantar online TRACK, проведеного в жовтні 2021, свідчать про те, що українці добре знають про розпродажі, найбільше — про «Чорну п’ятницю» (Black Friday). Про цю акцію відомо 87% опитаних, за нею слідують зимові розпродажі – новорічний (57%) та різдвяний (45%).

Серед обізнаних щодо розпродажів українців 53% відповіли, що роблять покупки на розпродажі до Чорної п’ятниці, 30% – на новорічному розпродажі та 18% – на різдвяному. Наразі 71% планують придбати товари на новорічному розпродажі, 66% – на різдвяному та 64% – на Чорну п’ятницю.

Покупки на Чорну п’ятницю більш поширені серед молоді – 62% опитаних віком 18-29 років відповіли, що зазвичай купують товари під час цього розпродажу. Нині 73% молоді планують покупки на Чорну п’ятницю (проти 53% та 64% по вибірці в цілому).

На Чорну п’ятницю купувати планують передусім одяг (42%), а також побутову техніку (34%), взуття (30%), смартфони та мобільні телефони (28%), подарунки (23%), товари для дому (23%) та косметику і парфуми (22%). Близько половини збираються витратити на покупки до 3 000 грн (48%).

Ті, хто планують робити покупки на Чорну п’ятницю, вбачають у цьому розпродажі передусім нагоду придбати щось за знижками (52%), а також можливість придбати багато різних товарів разом за зниженою ціною (41%). Серед тих, хто не планує купувати щось на Чорну п’ятницю, побутує думка, що цей розпродаж є обманом (37%). 32% не планують купувати нічого, адже вони економлять.

Дослідження: "Чорна п’ятниця" – найвідоміший розпродаж серед українців (87%), далі йдуть новорічний (57%) та різдвяний (45%)

Опитування репрезентує міське населення України у віці 18-55 років за статтю, віком, типом населеного пункту, регіону. Обсяг вибірки 1000 респондентів. Метод — онлайн-опитування (проникнення інтернету в цій групі – 84%), вибірка з квотами за статтю, віком, регіоном, розміром населеного пункту.

Курс Communicative Business English.
За майже 2 місяці ви відчуєте впевненість у спілкуванні з міжнародними колегами, здолаєте мовний бар’єр та прокачаєте аналітичне мислення.
Реєстрація на курс

Джерело: Kantar Україна

Продолжается конкурс авторов ИТС. Напиши статью о развитии игр, гейминг и игровые девайсы и выигрывай профессиональный игровой руль Logitech G923 Racing Wheel, или одну из низкопрофильных игровых клавиатур Logitech G815 LIGHTSYNC RGB Mechanical Gaming Keyboard!


Loading comments...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: