Новости
Дослідження: Що і де планують купувати українці у «Чорну п’ятницю» (одяг та взуття обігнали електроніку)

Дослідження: Що і де планують купувати українці у «Чорну п’ятницю» (одяг та взуття обігнали електроніку)

Дослідження: Що і де планують купувати українці у «Чорну п’ятницю» (одяг та взуття обігнали електроніку)

Компанія Gradus Research провела дослідження щодо споживчих настроїв українців у «Чорну п’ятницю». Зокрема виявилося, що скоротилася частка тих, хто має намір робити покупки у Чорну п’ятницю — 30%, проти 35% минулого року. На 5% менше порівнюючи з минулим роком — статистично значущий показник

А ось ставлення загалом до такого маркетингового ходу як “Чорна п’ятниця” покращилось – збільшилася частка тих, хто вважає, що ціни все ж таки знижуються: 21% у 2020 та 35% у 2021. Найімовірніше, це індикатор зниження доходів українців та нестабільності ситуації в соціумі через локдаун.

Дослідження: Що і де планують купувати українці у «Чорну п’ятницю» (одяг та взуття обігнали електроніку)

Цього року опитані жителі України констатували, що «споживчий кошик» трохи змінився, порівнюючи з минулим. На перше місце вийшла купівля одягу та взуття – 45%. На другому – техніка, яка значно знизила відсоток – 38,% проти 48,% минулого року. Категорія «техніка» — одна з найбільш затребуваних для покупок у чорну п’ятницю.

“Найімовірніше, за останні півтора року локдауну люди купили все необхідне, у тому числі для дистанційної роботи, – розповідає засновниця та керівниця Gradus Research, Євгенія Близнюк,

Купують, зазвичай, у чорну п’ятницю телефони, планшети, навушники. Саме тому плани на купівлю техніки цього року нижчі, ніж торік. А ось з одягом ситуація інша — з’явилася можливість виходити у світ, відкрилися заклади і в тому числі багато компаній вийшли працювати в офіси знову”.

Цікаво, що за результатами дослідження додалася кількість охочих придбати книги та канцелярію – у 2020 ця цифра була 6%, а у 2021 – 11%.

Дослідження: Що і де планують купувати українці у «Чорну п’ятницю» (одяг та взуття обігнали електроніку)

67% декларують покупку в онлайні, і лише 39% збираються піти до офлайнових магазинів. Цікаво, що серед усіх сайтів-рітейлерів та платформ опитані найбільше довіряють українським сайтам — 80%. На другому місці відомі китайські сайти – 44%. Далі сайти Європи – 20% та США – 14%.

Джерело: Gradus Research


Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: