Новости Новости 31.08.2021 в 11:01 comment views icon

Вчора півдня не працювало поповнення транспортних карток та придбання разових поїздок в застосунку «Київ Цифровий» (оновлено — причини проблем визначені)

author avatar
https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.svg

Вчора близько третьої години дня КП «ГіОЦ» повідомив, що через технічні проблеми з серверами автоматичної системи оплати проїзду (АСОП) можливі складнощі з поповненням транспортних карток та придбанням разових поїздок в застосунку «Київ Цифровий».

Фахівці доволі швидко усунули причини технічного збою та пообіцяли, що система відновить свою роботу та запрацює у штатному режимі найближчим часом. Але проблеми спостерігалися протягом усього дня і повідомлення про остаточне вирішення проблеми було опубліковане після 23:00.

«Автоматизована система оплати проїзду відновила роботу у штатному режимі.

Фахівці усунули причини технічного збою. Наразі система працює, і можна поповнити транспортні картки та придбати разові поїздки у громадському транспорті.

Комунальне підприємство перепрошує за незручності» — повідомило КП «ГіОЦ».

Зазначимо, що усі придбані заздалегідь поїздки спрацьовували, тому ми радимо мати в аккаунті кілька QR-квитків або завчасно поповнену достатньою кількістю поїздок транспортну карту.

Раніше КМДА повідомила, що за серпень поточного року транспортною картою в Києві скористалися 12 млн разів, QR-квитками — 5,2 млн разів. Зокрема транспортною картою оплатили проїзд в метро майже 8 мільйонів разів, в наземному транспорті — понад 4 мільйонів разів. У той же час QR-квитком скористались майже 4 млн разів в метро та 1,2 млн разів в автобусах, тролейбусах та трамваях.

Оновлено:

Курс Python.
Python дозволяє тобі не тільки розробляти сайти та займатись аналітикою даних, а ще й будувати алгоритми, тестувати програми та навіть створювати штучні інтелекти. Стань різноплановим фахівцем!
Дійзнайтеся більше

Команда АСОП визначила причини вчорашніх проблем із купівлею Е-квитків. Про це повідомили в КП ГІОЦ на своїй сторінці у Facebook.

Компанія-виробник програмного забезпечення АСОП разом із співробітниками ГІОЦ виявили, що вчора, 30 серпня, відбулася розсинхронізація службової бази даних і кластера. В результаті цього ядро квиткової системи не взаємодіяло із зовнішніми програмними компонентами. Зокрема, для пасажирів не функціонувала опція поповнення гаманців, транспортних карт і придбання одноразових QR-квитків. Оплата проїзду раніше купленими одноразовими QR-квитками або транспортними картами з уже придбаними поїздками відбувалася гарантовано і штатно.

«Локалізувавши місце технічного збою, наші інженери негайно приступили до перемикання кластера службової бази даних на резервний, який перебував у повній готовності, але перемикання відбулося некоректно. Перемикання роботи системи з основного майданчика на резервну систему спричинило до різкого сплеску трафіку зі сторони бортових комп’ютерів. Після виявлення цього факту, зміни відповідних налаштувань і виправлення помилок були проведені роботи зі стабілізації основної та резервної системи. Після цього відновили доступ до сервісів і компонентів», – розповіли фахівці компанії Ridango AS.

Експрес-аналіз перших годин роботи системи підтвердив, що всі дані цілі і неушкоджені, зокрема, інформація про поїздки пасажирів під час реанімації системи. В поведінку транспортних бортових комп’ютерів внесли зміни і перевірили стабільність роботи системи.

«Системи, подібні до Електронного квитка Києва, – це складні інженерні конструкції, що складаються з великого набору компонентів і елементів. Вкрай складно повністю запобігти програмним або апаратним збоям усіх елементів такої великої системи», – зазначили інженери Ridango.

Розробники запевняють, що великий досвід Ridango у створенні та експлуатації інфраструктурних продуктів публічних перевезень допоможе запобігти подібним ситуаціям в майбутньому. Наразі фахівці проводять всебічний і докладний аналіз позаштатної ситуації, яка сталася, щоб підвищити надійність роботи системи.

Джерело: КМДА (1, 2)

Продолжается конкурс авторов ИТС. Напиши статью о развитии игр, гейминг и игровые девайсы и выигрывай профессиональный игровой руль Logitech G923 Racing Wheel, или одну из низкопрофильных игровых клавиатур Logitech G815 LIGHTSYNC RGB Mechanical Gaming Keyboard!


Loading comments...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: