Новости Новости 31.08.2021 в 11:01 comment views icon

Вчора півдня не працювало поповнення транспортних карток та придбання разових поїздок в застосунку «Київ Цифровий» (оновлено — причини проблем визначені)

author avatar
https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.svg

Вчора близько третьої години дня КП «ГіОЦ» повідомив, що через технічні проблеми з серверами автоматичної системи оплати проїзду (АСОП) можливі складнощі з поповненням транспортних карток та придбанням разових поїздок в застосунку «Київ Цифровий».

Фахівці доволі швидко усунули причини технічного збою та пообіцяли, що система відновить свою роботу та запрацює у штатному режимі найближчим часом. Але проблеми спостерігалися протягом усього дня і повідомлення про остаточне вирішення проблеми було опубліковане після 23:00.

«Автоматизована система оплати проїзду відновила роботу у штатному режимі.

Фахівці усунули причини технічного збою. Наразі система працює, і можна поповнити транспортні картки та придбати разові поїздки у громадському транспорті.

Комунальне підприємство перепрошує за незручності» — повідомило КП «ГіОЦ».

Зазначимо, що усі придбані заздалегідь поїздки спрацьовували, тому ми радимо мати в аккаунті кілька QR-квитків або завчасно поповнену достатньою кількістю поїздок транспортну карту.

Раніше КМДА повідомила, що за серпень поточного року транспортною картою в Києві скористалися 12 млн разів, QR-квитками — 5,2 млн разів. Зокрема транспортною картою оплатили проїзд в метро майже 8 мільйонів разів, в наземному транспорті — понад 4 мільйонів разів. У той же час QR-квитком скористались майже 4 млн разів в метро та 1,2 млн разів в автобусах, тролейбусах та трамваях.

Оновлено:

Онлайн-курс "Digital Marketing" від Laba.
Розширте пул навичок у роботі з аудиторією.Навчіться запускати рекламні кампанії без зайвих витрат бюджету з сучасними інструментами діджитал-маркетингу, включаючи AI.
Детальніше про курс

Команда АСОП визначила причини вчорашніх проблем із купівлею Е-квитків. Про це повідомили в КП ГІОЦ на своїй сторінці у Facebook.

Компанія-виробник програмного забезпечення АСОП разом із співробітниками ГІОЦ виявили, що вчора, 30 серпня, відбулася розсинхронізація службової бази даних і кластера. В результаті цього ядро квиткової системи не взаємодіяло із зовнішніми програмними компонентами. Зокрема, для пасажирів не функціонувала опція поповнення гаманців, транспортних карт і придбання одноразових QR-квитків. Оплата проїзду раніше купленими одноразовими QR-квитками або транспортними картами з уже придбаними поїздками відбувалася гарантовано і штатно.

«Локалізувавши місце технічного збою, наші інженери негайно приступили до перемикання кластера службової бази даних на резервний, який перебував у повній готовності, але перемикання відбулося некоректно. Перемикання роботи системи з основного майданчика на резервну систему спричинило до різкого сплеску трафіку зі сторони бортових комп’ютерів. Після виявлення цього факту, зміни відповідних налаштувань і виправлення помилок були проведені роботи зі стабілізації основної та резервної системи. Після цього відновили доступ до сервісів і компонентів», – розповіли фахівці компанії Ridango AS.

Експрес-аналіз перших годин роботи системи підтвердив, що всі дані цілі і неушкоджені, зокрема, інформація про поїздки пасажирів під час реанімації системи. В поведінку транспортних бортових комп’ютерів внесли зміни і перевірили стабільність роботи системи.

«Системи, подібні до Електронного квитка Києва, – це складні інженерні конструкції, що складаються з великого набору компонентів і елементів. Вкрай складно повністю запобігти програмним або апаратним збоям усіх елементів такої великої системи», – зазначили інженери Ridango.

Онлайн-курс "Digital Marketing" від Laba.
Розширте пул навичок у роботі з аудиторією.Навчіться запускати рекламні кампанії без зайвих витрат бюджету з сучасними інструментами діджитал-маркетингу, включаючи AI.
Детальніше про курс

Розробники запевняють, що великий досвід Ridango у створенні та експлуатації інфраструктурних продуктів публічних перевезень допоможе запобігти подібним ситуаціям в майбутньому. Наразі фахівці проводять всебічний і докладний аналіз позаштатної ситуації, яка сталася, щоб підвищити надійність роботи системи.

Джерело: КМДА (1, 2)


Loading comments...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: