Партнерський проєкт 20.10.2022 о 10:59 comment views icon

Проєкт KFC та «Фонд Маша»: п’ять гривень з кожного чікенбургера йдуть на підтримку жертв воєнних злочинів

Мережа KFC запускає проєкт спільно з «Фондом Маша». Відтепер у ресторанах можна не лише поїсти, а й зробити добру справу для фонду. Зараз він допомагає жертвам воєнних злочинів під час окупації: насилля, катування тощо.

У партнерському матеріалі з KFC ми розповідаємо, чому варто взяти участь у цьому благодійному проєкті. До речі, це дуже просто. 

Партнерський матеріал?

Як команда KFC почала волонтерити

Співробітники ресторанів мережі KFC від початку війни активно волонтерять. У перші місяці вторгнення вони годували тих, хто цього потребував. Тоді мережа передала понад 175 000 обідів і тонни гуманітарної допомоги. 

Співробітники компанії продовжують виступати донорами крові, прибирати парки, підтримувати притулки для тварин, волонтерів та Українську асоціацію наставництва.

Про проєкт з «Фондом Маша»

Наразі мережа KFC об’єднується з благодійною організацією «Фонд Маша», щоб підтримати програму «Незламна мама». Її створили для реабілітації жертв воєнних злочинів під час окупації: насилля, катування тощо. Також «Незламна мама» допомагає людям з порушеннями психічного здоров’я через втрату члена родини, житла, пережитої окупації чи блокади міста та дітям, які були свідками вбивств.

Головна мета реабілітації – покращити психологічний стан, запобігти розвитку посттравматичного синдрому, депресії та тривожних розладів у дітей і дорослих. Програма побудована на методологічній моделі BASIC PH. До неї входить індивідуальна робота з психологом, активності для дітей, творчі й спортивні заняття, природа та відпочинок. Реабілітація триває три тижні й коштує $500 для однієї людини. 

Ще одна ініціатива KFC та «Фонду Маша» – підтримка невеликих пожертв, адже дуже часто люди соромляться надсилати маленькі суми під час зборів. 

KFC й «Фонд Маша» хочуть зруйнувати цей стереотип і показати, що навіть невеликі, але регулярні пожертви можуть створювати великі проєкти. «Головне – зробити це звичкою, для чого необхідні 63 дні, – кажуть у KFC. – Чому саме 63? Бо за 21 день звичка лише формується, за 42 дні вона розвивається, а за 63 дні стає частиною життя». 

Як саме мережа KFC буде допомагати фонду

Ресторани KFC будуть передавати 5 грн з кожного чікенбургера на підтримку проєкту «Незламна мама». Також відвідувачі зможуть допомогти програмі, якщо придбають окремо наліпки вартістю 5 грн. Відтак у KFC можна буде не лише поїсти, а й зробити добру справу.

«Ми впевнені, що навіть одна маленька справа здатна зробити великий внесок у майбутнє, – каже команда KFC. – У те майбутнє, де кожна мама й дитина, які постраждали від війни, зможуть жити повноцінним і щасливим життям». 

Партнерський матеріал?

Знайти найближчий ресторан KFC

Це партнерський матеріал. Інформацію для цього матеріалу надав партнер.
Редакція відповідає за відповідність стилістики редакційним стандартам.
Замовити матеріал про вас у форматі PR-статті ви можете тут.

Що думаєте про цю статтю?
Голосів:
Файно є
Файно є
Йой, най буде!
Йой, най буде!
Трясця!
Трясця!
Ну такої...
Ну такої...
Бісить, аж тіпає!
Бісить, аж тіпає!
Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: