Скриншот з трейлера Death Stranding 2: On the Beach Sony
Sony поділилася новими подробицями про Death Stranding 2: On the Beach від Хідео Кодзіми, які стосуються багатьох аспектів гри.
Перше, що привертає увагу в дописі PlayStation — це опис «великого середовища, повного таємниць». Кожне середовище гри унікальне, з небезпечними ділянками та складними маршрутами. Усі вони створюють виклики Сему під час пересування світом.
Гра дозволить уникати прямих битв, але якщо доведеться — у гравця буде вибір. У Death Stranding 2 можна буде атакувати ворогів агресивно, діяти приховано або взагалі уникати конфліктів. Це стосується як звичайних людей, так і потойбічних загроз. Як саме працюватиме система бою, поки що не розкривають, але подібний підхід нагадує Metal Gear Solid зі свободою дій.
Одним із найзагадковіших моментів анонсу є система Social Strand, яка повертається в новому вигляді. У PlayStation заявили, що дії користувачів «впливатимуть на те, як інші гравці взаємодіють зі світом гри, і навпаки». Поки що невідомо, що це означає на практиці, але фраза «залишити свій слід» натякає на глибший вплив користувачів на світ один одного через мережу.
Окрім Death Stranding 2, Хідео Кодзіма працює над ще двома великими проєктами. Перший — це OD, загадковий психологічний хорор, який він розробляє спільно з Джорданом Пілом. Другий — фільм за мотивами Death Stranding, але це не буде проста адаптація гри. Творець обіцяє щось, чого ми ще не бачили.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: