
У звіті MIDiA Research дослідники дійшли висновку, що гравці проводять більше часу за переглядом відео на Twitch та YouTube, а не за іграми.
Сучасні геймери витрачають на перегляд відео у середньому 8,5 годин на тиждень — проти 7,4 години на ігри. Хоча є багато ігор, якими можна зайнятися, не дивно, що багато людей натомість дивляться як грають інші. Це може бути як контент за улюбленими іграми, так і за тими, у які гравець не збирається грати, але вони викликають цікавість.
24% гравців на консолях та ПК публікують ігрові відео принаймні щомісяця. 48% покупців ігор щомісяця переглядають контент, пов’язаний з ними. Регулярні глядачі, як правило, є геймерами з великими витратами, особливо коли йдеться про мікротранзакції.

На думку дослідників, краще використання відеоконтенту може стати революційним для ринку ігор, який перебуває у стагнації. Особливо це актуально в економічно відсталих регіонах, де люди мають ретельно обирати, які ігри купувати.
«Видавцям ігор настав час подумати про відео в іграх як про щось, що виходить за межі лише маркетингу. Відновлюючи залученість відео, видавці мають потенціал відкрити нові джерела доходу та реклами, і стимулювати зростання», — каже Ріс Елліотт, аналітик ігор MIDiA Research та автор цього звіту.
Дослідження звертає увагу на невикористаний потенціал розміщення видавцями ігрового відеоконтенту на сторонніх платформах, як YouTube і Twitch. Відеоплатформи могли б стати найкращою лінією комунікацій між гравцями та виробниками ігор.
Джерело: Wccftech
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: