Новини

Glovo відновив роботу сервісу у 19 містах України (включно з Києвом) за допомогою понад 700 кур`єрів (дохід передається на допомогу ЗСУ)

Glovo відновив роботу сервісу у 19 містах України (включно з Києвом) за допомогою понад 700 кур`єрів (дохід передається на допомогу ЗСУ)

Компанія Glovo, один із провідних світових гравців у сфері доставки, сьогодні оголосила про часткове поновлення своєї діяльності в Україні для надання послуг першої необхідності у двадцяти містах країни, включаючи Київ. Метою компанії є надання гуманітарної підтримки та необхідної логістики, поєднуючи користувачів і кур’єрів із партнерськими ресторанами, аптеками, продуктовими магазинами та громадськими організаціями (ГО).

Минулого тижня після ретельного аналізу компанія зробила свій сервіс доступним в обмеженому режимі (з 10:00 до 18:00) у містах західної та частково центральної України, а також у декількох районах Києва. Такі дії було викликані підвищеним попитом на життєво важливі послуги для мешканців та ГО, які не можуть отримати доступ до продуктів харчування, ліків і товарів першої необхідності.

Компанія Glovo не матиме жодної фінансової вигоди від надання цих послуг в Україні та відмовляється від комісії за користування платформою для партнерів, громадських організацій та аптек. Операційний дохід компанії від доставки для користувачів буде перерахований українській ГО “Повернись живим”, який прагне допомогти українським військовим. Враховуючи нинішні обставини, формування доходу активних кур’єрів було адаптовано таким чином, щоб вони могли забезпечити себе та свої сім’ї. Усі підключені до платформи кур’єри мають місцеве та міжнародне страхування та у разі нещасного випадку можуть отримати компенсацію медичних витрат.

Оскільки групи людей самостійно організовують доставку товарів для надання допомоги людям, існує очевидна потреба в платформі Glovo, що допомагає надійно та безпечно поєднувати партнерів, кур’єрів і користувачів. З моменту відновлення роботи в Україні у додатку представлені близько тисячі локацій партнерів, а замовлення доставляють понад 700 кур’єрів. Піклуючись про безпеку користувачів, кур’єрів та партнерів, компанія Glovo запровадила додаткові заходи та протоколи безпеки.

Курс
Recruitment
Станьте професіональним IT-рекрутером та заробляйте $1800 вже через два роки
РЕЄСТРУЙТЕСЯ!
Recruitment

Саша Мішо, співзасновник компанії Glovo, прокоментував: “Спостерігаючи як згуртувалися кур’єри, щоб допомагати людям, ми підтримуємо Україну та поєднуємо людей, поновивши роботу нашої технологічної платформи. Ми розуміємо гостру необхідність українських громадян у Києві та інших містах мати доступ до продуктів харчування та інших товарів, і ми прагнемо забезпечити його скрізь, де це можливо. Водночас, у рамках нашої глобальної ініціативи Glovo Access ми виділили стартовий фонд у розмірі 500 тисяч євро для підтримки гуманітарних зусиль ГО, кур’єрів і партнерів в Україні та допомоги біженцям у сусідніх країнах. Це початок нашої ініціативи щодо створення фонду відновлення”.

Дмитро Расновський, генеральний менеджер компанії Glovo у Східній Європі і Центральній Азії, додає: “В Україні відчувається брак необхідних логістичних послуг на місцях. Ми зіткнулися з гуманітарною кризою, люди похилого віку насилу отримують доступ до продуктів харчування – базові потреби залишаються незадоволеними. Відновивши роботу нашої платформи, ми маємо можливість позитивно вплинути та підтримати тих, хто потребує допомоги прямо зараз. У перші дні війни кур’єри використовували різні канали для зв’язку та координації доставок, однак наша логістична інфраструктура робить надання необхідних послуг значно легшим та безпечнішим”.

Пріоритетом номер один для компанії Glovo є безпека співробітників офісу, користувачів, кур’єрів та партнерів, тому ми уважно стежимо за розвитком подій в Україні, щоб оцінити та при необхідності впровадити будь-які нові заходи. У випадку загострення ситуації компанія Glovo негайно припиняє виконання замовлень, а всі кур’єри повинні дотримуватися необхідних протоколів безпеки. На даний момент час роботи в різних містах відрізняється відповідно до місцевої комендантської години.

Залежно від розвитку ситуації в Україні компанія Glovo реагуватиме на неї та пропонуватиме відповідну підтримку. Наприклад, 9 березня сервіс відновив роботу у Києві. Користувачі вже можуть замовити необхідне через баббли “Супермаркети”, “Їжа”, “Магазини”, “Glovo Express”. У додатку вже представлені партнери Varus, ЕКО маркет, Eva та з часом підключатимуться інші.

Сервіс продовжує вести перемовини з партнерами щодо підключення до платформи з 0% комісією. Для замовлення з мікрофулфілмент центрів Glovo Express компанія свідомо розширила радіуси доставки, щоб максимально покрити Київ та розширити можливості киян для замовлення. Крім цього, для киян у додатку Glovo діє баббл “Здоров`я” з контактними телефонами лікарів різного профілю для безкоштовних консультацій. За кілька днів ця опція стане доступною у всіх 20 містах України. У Києві сервіс Glovo працює з 10:00 до 18:00. У разі повітряної тривоги додаток автоматично припиняє роботу та відновлює після її закінчення. Під час тривоги всі замовлення скасовуються, а кошти повертаються користувачам.

Glovo відновив роботу сервісу у 19 містах України (включно з Києвом) за допомогою понад 700 кур`єрів (дохід передається на допомогу ЗСУ)

Команда Glovo продовжує працювати щодня у посиленому режимі та робити все для скорої перемоги. Зокрема, тільки за минулий тиждень було виконано наступне:

  • Відновлена робота сервісу у 19 містах України. На сьогодні на платформі вже 660 активних кур`єрів. Увесь операційний дохід продовжуємо передавати на допомогу ЗСУ.
  • Зібрали та доставили необхідні речі до гуманітарного центру у Львові. Разом із партнером KFC регулярно доставляли їжу до заблокованих співробітників Дарницької ТЕЦ, а з Чачапурі забезпечували обідами лікарні у Києві.
  • Запустили баббл “Допоможи Україні!” в Україні, Румунії, Молдові, Грузії, яким вже скористалися понад 800 разів і задонатили понад 10 тис євро.
  • Підтримували наших захисників із територіальної оборони у Києві, Харкові, Львові, передаючи павербанки, медикаменти та теплий одяг.
  • Продуктами з супермаркетів та Glovo Express забезпечували лікарні, установи для літніх людей, мешканців міст похилого віку та багатодітні родини.
  • Створили координаційний центр для кур’єрів-волонтерів, які допомагають з доставкою людям у Києві, Харкові, Чернігові, Миколаєві, Сумах – містах, де сервіс Glovo ще не відновив роботу.


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: