До звернення техногіганта приєднались деякі з найбільших телекомоператорів Європи, як-от Vodafone, Deutsche Telekom, Telefónica та Orange.
Наразі через iMessage можуть спілкуватися виключно користувачі Apple, коли ж до чату приєднуються власники смартфонів з програмним забезпеченням Android від Google, повідомлення змінюють фірмовий синій колір на зелений, переходячи у формат стандартних SMS. Користувачі Android також втрачають деякі функції, такі як якість відео та фотографій.
Конкуренти давно прагнули порушити ексклюзивність iMessage для апаратного забезпечення Apple, сподіваючись, що це може спонукати клієнтів перейти на їхні пристрої. У листі, надісланому до Єврокомісії, підписанти в особі керівників Google, Vodafone, Deutsche Telekom, Telefónica та Orange, вимагають надати iMessage звання «основного» сервісу, і згідно з Законом про цифрові ринки, Apple буде змушена «влаштувати» його сумісність з іншими сервісами.
Під нове законодавство підпадають технічні компанії з річним доходом у понад 7,5 млрд євро та принаймні 10 тисячами активних бізнес-користувачів у ЄС, хоча регулятори мають право на власний розсуд щодо призначення за межами цих показників. За оцінками експертів, iMessage має близько 1 мільярда користувачів у всьому світі.
Водночас у рамках розслідування ЄС виробник iPhone стверджував, що iMessage не повинна підпадати під дію нових правил, оскільки користувачі не платять безпосередньо за його використання, а пристрої Apple можна використовувати без програми обміну повідомленнями.
Комісія тим часом вважає, що iMessage опосередковано сприяє доходам Apple, оскільки програма попередньо встановлена і може використовуватися лише на пристроях компанії.
Телекомунікаційні компанії та Google також написали у листі, що «фундаментальний характер» iMessage як «важливого шлюзу між бізнес-користувачами та їхніми клієнтами, безсумнівно, є підставою для призначення Apple як гейткіпера для служби iMessage».
«Надзвичайно важливо, щоб компанії могли охопити всіх своїх клієнтів, використовуючи переваги сучасних комунікаційних послуг із розширеними функціями обміну повідомленнями», — пишуть у листі. «Через iMessage бізнес-користувачі можуть надсилати розширені повідомлення лише користувачам iOS і повинні покладатися на традиційні SMS для всіх інших кінцевих користувачів».
Apple відмовилася від коментарів, але вказала на попередню заяву, в якій говорилося:
«Споживачі мають доступ до широкого спектра програм обміну повідомленнями й часто використовують багато одночасно, що відображає те, наскільки легко перемикатися між ними. iMessage розроблений саме для особистого спілкування».
Розслідування по iMessage триває, рішення мають прийняти до лютого 2024-го року.
Джерело: Financial Times
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: