Новини Україна 06.02.2023 о 14:33 comment views icon

lifecell спільно з YASNO запускає SMS-інформування про відключення електроенергії (поки лише в Києві)

author avatar
https://secure.gravatar.com/avatar/7e8fea7f1b4653ed9e1cb2c65e965ae6?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/7e8fea7f1b4653ed9e1cb2c65e965ae6?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.svg

Володимир Скрипін

Ексзаступник головного редактора

lifecell анонсував доступність нової послуги SMS-нагадування про ймовірні стабілізаційні або екстрені відключення електроенергії. Її запуск став можливим завдяки подальшому розширенню співпраці мобільного оператора з енергопостачальною компанією YASNO

Охочі абоненти lifecell вже можуть активувати сервіс без жодних доплат, проте зауважте, що наразі послуга працює лише в Києві. Для цього потрібно надіслати короткий USSD-запит *277#, обрати опцію «Активувати» та ввести номер групи енергоспоживання. Після активації SMS-сповіщення про стабілізаційні та екстрені відключення електроенергії будуть надходити з номера 277. Абоненти отримуватимуть їх за 15 хвилин до початку так званої «сірої зони» — часового проміжку, коли можливе відключення світла.

За потреби у голосовому меню *277# також можна дізнатися свій номер групи за адресою та замовити інформування тільки про екстрені відключення електроенергії. У такому разі SMS про стабілізаційні відключення не надходитимуть.

Також варто звернути увагу на дисклеймер lifecell:

“Джерелом даних для відправки SMS- сповіщень є графіки відключення компанії Yasno. lifecell не несе відповідальність за відповідність фактичного відключення світла даним з графіків відключень.

Якщо мережа lifecell відсутня, абоненти не зможуть отримати сповіщення про відключення електроенергії, не дивлячись на те, що фактично вони були відправлені з SMS-центру lifecell”

Онлайн курс UI/UX Design Pro від Hillel IT School.
Навчіться проєктувати інтерфейси з урахуванням поведінки користувачів, розв'язувати їх проблеми через Customer Journey Mapping, створювати дизайн-системи і проводити дослідження юзабіліті, включаючи проєктування мобільних додатків для Android та iOS і розробку UX/UI на основі даних!
Дізнатися більше

Якщо взяти до уваги складну ситуацію в енергосистемі України, а також часті проблеми з дотримання оприлюднених графіків відключень та інформування про аварійні відключення у тому ж Києві, постає закономірне питання щодо небезкорисності сервісу lifecell. Проте, сподіваємося, що зрештою він виявиться помічним.

Ще у lifecell нагадують абонентам про необхідність своєчасної оплати рахунків за електроенергію та принагідно рекламують інший свій сервіс — платіжний застосунок Paycell, який дозволяє оплачувати з мобільного рахунку різні послуги без введення реквізитів банківської карти, зокрема й комунальні, та отримувати за це різні бонуси, як-от 5 ГБ мобільного трафіку після першої оплати будь-яких послуг на суму понад 100 грн.

Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: