Новини Софт 25.10.2023 о 17:38 comment views icon

Стережись, Grindr: китайський застосунок Blued для гей-знайомств планує стати №1 соцмережею для ЛГБТК(ІА+)

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg

Катерина Даньшина

Авторка новин

Найбільший у Китаї додаток для гей-знайомств Blued розширюється в Південно-Східній Азії та США через посилений державний контроль над контентом ЛГБТК(ІА+) та велику конкуренцію.

Запущений у 2012 році підприємцем Ма Баолі (псевдонім Генг Ле) застосунок став найпопулярнішою програмою для гей-знайомств у Китаї. Основною стратегією платформи були пропозиції послуг з профілактики ВІЛ і сексуального здоров’я, які узгоджуються з державними ініціативами громадської охорони здоров’я, а також підвищення обізнаності про ЛГБТК(ІА+).

Стережись, Grindr: китайський застосунок Blued для гей-знайомств планує стати №1 соцмережею для ЛГБТК(ІА+)

Blued вижив, попри те, що інші додатки для квір-знайомств у Китаї закрились, не витримавши державного контролю: зокрема Zank і програма Rela, орієнтована на лесбійок, яку двічі вилучали з китайських магазинів застосунків.

Материнська компанія Blued, BlueCity, вийшла на біржу Nasdaq у 2020 році, проте так і не стала прибутковою через великі витрати на рекламу за кордоном. У середині 2022 року Ма звільнили із заснованої ним компанії, а наступного року Newborn Town, китайська компанія з соціальних та ігрових додатків, орієнтованих на міжнародних користувачів, взяла під контроль BlueCity.

У Newborn Town заявили, що зробили Blued прибутковим завдяки покращенню модерації та залученню користувачів. У майбутньому компанія планує зосередитися на збільшенні користувацької бази за кордоном. Лі Пінг, генеральний директор Newborn Town, каже, що бачить величезний потенціал на глобальному ринку ЛГБТК(ІА+) та прагне розширити присутність програми зокрема в Таїланді, В’єтнамі, Філіппінах та США.

Онлайн-курс "Тестування API" від robot_dreams.
Навчіться працювати з API на просунутому рівні та проводити навантажувальні тестування, щоб виявляти потенційні проблеми на ранніх етапах розробки.
Програма курсу і реєстрація

«Це важка боротьба. Ринок додатків для гей-знайомств у США досить насичений. Я не бачу, щоб Blued пропонував щось унікальне, чого не надають інші існуючі міжнародні програми для геїв», — каже Лік Сем Чан, професор Китайського університету Гонконгу, який досліджує політику додатків для знайомств у Китаї.

За даними Newborn Town, на кінець 2022 року два додатки для гей-знайомств BlueCity, Blued і Finka, схожий на Tinder, орієнтований на молодих геїв і бісексуалів, мали разом 7,3 мільйона щомісячно активних користувачів у всьому світі. Американський Grindr тим часом мав 12,8 мільйона активних користувачів у першому кварталі 2023 року.

В BlueCity кажуть, що планують виграти конкуренцію шляхом запуску різноманітних соціальних функцій — як-от прямі трансляції, голосові чати та стрічки, схожі на Instagram.

Компанія змінює стратегію у час, коли уряд Китаю посилює репресії щодо орієнтованих на ЛГБТК(ІА+) організацій, заходів і облікових записів у соціальних мережах, що ускладнює Blued розвиток свого бізнесу всередині країни. BlueCity вже закрила свою службу BluedBaby, яка з’єднувала чоловіків-геїв у Китаї з каліфорнійськими агентствами сурогатного материнства.

До придбання Blued роками намагався вийти на міжнародний ринок зі змінним успіхом — і хоча у 2020 році йому все-таки вдалося обігнати Grindr в Індії, Філіппінах, В’єтнамі та Південній Кореї, спроби завоювати західні ринки були менш успішними. Чарльз Фурньє, який працював над європейськими операціями Blued з 2016 по 2017 рік, каже, що компанія витратила значні кошти на маркетинг у Великій Британії та Франції (і навіть придбала рекламу в паризькому метро).

За словами дослідників, поточна база користувачів Blued у Північній Америці та Європі обмежена бульбашкою китайських емігрантів. Деякі закордонні користувачі розповіли виданню Rest of World, що були розчаровані людьми, яких знайшли в додатку. Сі Джей Хуанг, 46-річний американець азійського походження з Лос-Анджелеса, завантажив Blued у 2022 році, щоб познайомитися з іншими азійцями, але натрапив лише на користувачів, які рекламували криптовалютні схеми та закритих геїв.

Онлайн-курс "Тестування API" від robot_dreams.
Навчіться працювати з API на просунутому рівні та проводити навантажувальні тестування, щоб виявляти потенційні проблеми на ранніх етапах розробки.
Програма курсу і реєстрація

Користувачі в Китаї також скаржилися, що Blued показує більше реклами в програмі, але менше новин, пов’язаних із правами ЛГБТК(ІА+) у світі. Програма також почала брати плату за основні функції конфіденційності — як-от за фото, що зникають в чаті.

Blued, ймовірно, зіткнеться з прицільною увагою щодо безпеки та конфіденційності у спробі залучити більше західних користувачів до програми. Після того, як Grindr був придбаний китайською Kunlun у 2018 році, урядова комісія США наказала компанії відмовитися від додатка для знайомств через проблеми національної безпеки. Лі, генеральний директор Newborn Town, розповів Rest of World, що особисті дані закордонних користувачів Blued зберігаються в хмарних службах окремо від китайського бізнесу.

Tinder запустив Matchmaker — нарешті мама зможе обрати вам партнера чи партнерку

Джерело: Rest Of World


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: