Рубрики НовиниСофт

YouTube почав блокувати блокувальників реклами — нова експериментальна функція обмежує відтворення відео та «‎пропонує» передплату Premium

Опублікував Володимир Скрипін

YouTube почав експериментувати з новою «пікантною» функцією — при виявленні увімкненого блокувальника реклами вона обмежує перегляд відео на платформі у браузері та відповідним Pop-Up (скриншот вище) інформує, що «Блокувальники реклами на YouTube заборонені». Щоб продовжити перегляд контенту, потрібно вибрати один з двох варіантів — дозволити рекламу або придбати передплату YouTube Premium.

На нововведення серед перших звернули увагу на Reddit, після чого представник YouTube підтвердив, що наразі команда відеосервісу експериментує з цією функціональністю.

З огляду на відсутність великої кількості скарг у соцмережах, можна припустити, що наразі YouTube тестує цю функціональність з дуже обмеженим колом користувачів. Це може бути лише початком перед ширшим тестуванням.

YouTube регулярно експериментує з різними новими функціями, а потім приймає остаточно рішення про запуск чи відмовляється від ідеї. Відмова від показу дизлайків свого часу також почалася з експерименту. З іншого боку, є не менше прикладів, коли YouTube відмовлявся від тої чи іншої суперечливої ідеї, наприклад, як з обмеженням якості 4К передплатою YouTube Premium. Поки невідомо, чи планує Google впроваджувати більш рішучі заходи з протидії використанню блокувальників реклами на YouTube.

Це далеко не вперше Google шкодить блокувальникам реклами — з нещодавніх спроб можна пригадати перехід на Chrome Manifest V3, який після критики перенесли на 2024 рік. Ця нова дрібна капость більше схожа на промо YouTube Premium — після того, як у 2022 році була взята планка 80 млн платних передплатників Google пообіцяла у 2023-му докладати більше зусиль у цьому напрямі. А ще можна пригадати, що рекламні доходи YouTube падають вже третій поспіль квартал, а кількість реклами у Gmail, Play Store та інших “безплатних” сервісах Google останнім часом стрімко збільшується (1 та 2).

Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.

Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.