Новости Новости 31.08.2021 в 19:06 comment views icon

Париж обмежив швидкість автомобілів майже на всіх вулицях до 30 км/год — для підвищення безпеки руху та зниження шуму

author avatar
https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.svg

З 30 серпня поточного року майже на всіх вулицях Парижа швидкість руху обмежена на позначці 30 км/год, повідомляє муніципалітет французької столиці. Виключення становлять окружна дорога – там лишається ліміт у 70 км/год; бульвари Маршалів (бульварне кільце, яке дублює окружну з внутрішнього боку) та низка наскрізних магістралей, таких як Єлисейські поля й авеню де ля Гранд-Арме, на яких дозволено їхати 50 км/год.

Цей захід спрямований на підвищення безпеки руху та зниження шуму (до цього часу ліміт у 30 км/год вже діяв на 60% вулиць міста. ). У мерії наводять такий показник: зниження швидкості дозволить на 25% зменшити загальний травматизм на дорогах і на 40% – кількість смертельних випадків. Так, у разі зіткнення з автомобілем, який рухається на швидкості 50 км/год, ризик загибелі пішохода становить 80%, а за швидкості 30 км/год ризик загинути знижується до 10%.

Також зниження дозволеної швидкості на 20 км/год знижує рівень шуму вдвічі біля проїжджої частини. ВООЗ вважає шумове забруднення другим за негативним впливом на здоров’я екологічною небезпекою після забруднення повітря. Постійний шум порушує сон, викликає стрес і роздратування, що, своєю чергою, призводить до депресій та серцево-судинних захворювань, і, відповідно, передчасної смерті.

Обмеження швидкості спирається на результати опитування, яке мерія Парижа проводила восени минулого року. Більшість серед понад 5,7 тисячі респондентів підтримали новий швидкісний режим. Зокрема, з-поміж парижан за обмеження швидкості висловилися 59%, а з-поміж жителів інших регіонів – 36%. Половина опитаних підтримали обмеження, бо це зробить вулиці безпечнішими. Для кожного четвертого важливим є зменшення шуму.

Крім того, зазначають у мерії, обмеження швидкості дозволяє по-іншому впорядкувати громадський простір. Якщо автівки їдуть на 20 км/год повільніше, це дозволяє вивільнити в середньому від 20 до 50 см проїжджої частини для тротуарів, озеленення або велодоріжок.

Зазначимо, що 1 червня 2021 року в усій паризькій агломерації також заборонили рух старих автомобілів із високим рівнем токсичних викидів. Франція також виділила 8 мільярдів євро на стимулювання виробництва електромобілів в країні та збільшила пільги на їх покупку та утилізацію старих автомобілів.

Онлайн-курс "Математика тастатистика для Data Science" від robot_dreams.
Навчіться проводити статистичний аналіз даних за допомогою Python та розвиньте математичне мислення для розв’язання реальних завдань Data Science.
Детальніше про курс

Цікаво, що навесні цього року Київ також розпочав програму зі зниження швидкості на деяких дорогах до 30 км/год. В кінці березня КМДА передумала підвищувати з 1 квітня дозволену швидкість руху з 50 до 80 км/год на 17 вулицях столиці через ризик ДТП. Але вже наступного дня, враховуючи суспільний резонанс, рух зі швидкістю до 80 км/год таки дозволили, але тільки на 7 вулицях Києва.

Джерело: Хмарочос

Loading comments...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: