Новости Новости 23.11.2021 в 19:00 comment views icon

Rozetka встановила рекорд відвідуваності (10,5 млн) та розповіла, що саме купували українці у «Чорну п’ятницю» за останні 5 років

author avatar
https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.svg

Найбільший український інтернет-магазин Rozetka розповів, як саме змінювалися вподобання покупців у «Чорну п’ятницю» в період з 2016 по 2020 роки. В останні п’ять років до топ-покупок на Black Friday входять товари їз категорій Лампи, Мобільні телефони, Підгузки, Навушники, Пральні речовини, а також Дитяче пюре та суміші.

Серед несподіваних товарів, які користуються популярністю у Чорну п’ятницю, в Rozetka назвали насіння прянощів та оливки — за даними ритейлера, їх масово скуповували протягом Чорної п’ятниці у 2018 році. Пандемія коронавірусу, яка розпочалася у 2020 році, також внесла свої корективи до списку популярних покупок на Чорну п’ятницю, тому крім звичних товарів в топі з’явилася категорія Дитячі конструктори.

Rozetka встановила рекорд відвідуваності (10,5 млн) та розповіла, що саме купували українці у "Чорну п’ятницю" за останні 5 років

У 2017, 2019 та 2020 роках найдорожчою покупкою на Чорну п’ятницю в Rozetka виявлялися телевізори — Sony KD-65A1 за 199 999 грн, Samsung QE82Q900 за 352 499 грн та Samsung QE65Q950 за 159 999 грн відповідно.

У минулому році кожен покупець в рамках «Чорної п’ятниці» придбав у середньому 1,59 одиниці товару, а вартість типового кошика склала 1539 грн. Для порівнняння — в 2019 році це було 1,44 товара та 1783 грн, а в 2018 році — 1,26 товара та 1669 грн.

«Для команди Rozetka розпочався найбожевільніший період — тиждень знижок і Чорна п’ятниця, а одразу слідом — передноворічна лихоманка, коли всім усе буде потрібно тільки на сьогодні і тільки зараз.

Що ж, ми дуже постараємось! А ви постарайтеся, будь ласка, не відкладати найважливіші покупки на останній момент, адже ми продаємо 11 мільйонів товарів у 4500 категоріях.

Минулого року в перший день знижок ми побили всі рекорди відвідуваності — 5,6 мільйонів людей зайшли на ROZETKA. Щойно перевірив цифру 2021 року — 10,5 мільйонів, новий рекорд. Дякую за вашу довіру!» — зазначив засновник Rozetka Владислав Чечоткін.

Системний гейм дизайнер.
Це курс, де ти почнеш концептити ігри.
Записатися

Зазначимо, що типовий покупець ритейлера Rozetka у Чорну п’ятницю — чоловік 25−34 років. Найактивніші покупці у «Чорну п’ятницю» — мешканці Києва та області, Львівської області та міста Одеса, а ось мешканці Івано-Франківської, Житомирської та Чернігівської областей більш спокійно ставляться до цього розпродажу.

Джерело: НВ, Rozetka

Продолжается конкурс авторов ИТС. Напиши статью о развитии игр, гейминг и игровые девайсы и выигрывай профессиональный игровой руль Logitech G923 Racing Wheel, или одну из низкопрофильных игровых клавиатур Logitech G815 LIGHTSYNC RGB Mechanical Gaming Keyboard!


Loading comments...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: