Новости Новости 27.08.2021 в 11:41 comment views icon

Україна співпрацюватиме зі Швейцарією у напрямі розвитку залізниці: 500 млн євро фінансування, завод Stadler на території країни та 90 нових електропотягів

author avatar
https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.svg

Міністерство інфраструктури України, АТ «Укрзалізниця», компанія Stadler і Швейцарське агентство зі страхування експортних ризиків SERV підписали Меморандум, який дає старт відкриттю експортного фінансування Швейцарської конфедерації для України. Кошти будуть спрямовані на розвиток сектору залізничного транспорту в розмірі до 500 мільйонів євро.

Уперше за роки Незалежності Україна залучає експортне фінансування зі Швейцарії на державному рівні. Це відкриває значні можливості у напрямі оновлення рухомого складу Укрзалізниці.

«Для нас важливо, що співпраця зі Stadler передбачає не просто закупівлю потягів, але й локалізацію виробництва. Нам потрібен сучасний світовий досвід, технології та реальні потужності, які б змогли не у далекій перспективі, а вже за 2-3 роки запустити нові приміські маршрути City Express у Києві, Харкові та Дніпрі. Тому ми вітаємо компанію Stadler в Україні — це значно посилить конкуренцію та якість послуг на українському ринку», — розповідає Міністр інфраструктури України Олександр Кубраков.

Меморандум передбачає:

  • обов’язкову локалізацію виробництва Stadler із будівництвом нового заводу на території України;
  • закупівлю 60 нових електропотягів для проекту City Express: 30 потягів — для розвитку приміського сполучення у Києві, ще 30 — буде розподілено між Харковом та Дніпром;
  • оновлення рухомого складу для забезпечення міжрегіонального сполучення: йдеться про 20 нових регіональних електропотягів і ще 10 — далекого сполучення.

«Тестові заїзди поїзда FLIRT ми проводили на території столичної агломерації. Наразі працюємо над розробкою технічно-економічного обґрунтування проекту, завершуємо підготовку технічних вимог до рухомого складу та платформ. Вже до кінця вересня плануємо оголосити тендер. Наше завдання — розвантажити в’їзди до столиці та скоротити час поїздок до робочих місць мешканців із міст-сателітів столиці», — зазначив в.о. Голови правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Камишін.

Зазначимо, що швейцарський виробник залізничного рухомого складу Stadler пропонує широкий спектр залізничного та міського транспорту: високошвидкісні поїзди, міжміські поїзди, регіональні та приміські поїзди, рухомий склад для метро, трамваї-потяги та трамваї. Компанія Stadler також виробляє пасажирські вагони, магістральні та маневрові локомотиви. Заводи компанії, крім Швейцарії, розташовані в Німеччині, Польщі, Білорусі, Іспанії, Румунії та США.

Україна співпрацюватиме зі Швейцарією у напрямі розвитку залізниці: 500 млн євро фінансування, завод Stadler на території країни та 90 нових електропотягів

Державне агентство SERV займається страхуванням кредитних ризиків, які пов’язані з експортом товарів та послуг. Страхування та гарантії SERV захищають швейцарських експортерів від дефолту та сприяють залученню коштів в експортні проекти. Рішення SERV також допомагають компаніям отримувати позики під низькі відсотки або вищі кредитні ліміти, щоб заощадити кошти при експорті товарів та послуг.

Курс Python.
Цю мову програмування використовують від базових концепцій до складних застосувань у сферах штучного інтелекту. Після проходження курсу гарантовано отримай роботу в ІТ.
Більше про курс.

Джерело: Міністерство інфраструктури України

Завантаження коментарів...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: