Новини

Функція «Абонент на зв’язку» від Vodafone повідомить про появу в мережі абонента, з яким втрачено зв’язок

Функція «Абонент на зв’язку» від Vodafone повідомить про появу в мережі абонента, з яким втрачено зв’язок

Клієнти Vodafone мають змогу переконатися, що рідні та близькі знову на зв’язку і точно отримали надіслані повідомлення. Безкоштовна функція від Vodafone «Абонент на зв’язку» дозволяє дізнатися, чи адресат отримав повідомлення і чи є у нього зв’язок.

Щоб не пропустити момент, коли близька людина знов буде в мережі, потрібно поставити знак оклику і пробіл перед текстом SMS: «![пробіл]Текст вашого повідомлення». Абонент отримає текст в звичайному форматі, без знаку оклику. Коли адресат отримає повідомлення, відправник одразу дізнається про це в отриманому SMS з текстом:

«Повідомлення успішно доставлено. Абонент на зв’язку».

Якщо повідомлення не отримано впродовж 72 годин після відправки, відправнику прийде таке повідомлення:

«SMS не доставлено. Немає зв’язку з абонентом або помилка в номері».

Функція безкоштовна і доступна для всіх клієнтів Vodafone Україна. Відправляти SMS можна на номери всіх операторів України. Вартість відправки SMS – згідно з умовами тарифного плану.

Курс
Java вечірній
Навчайтесь топової професії у вільний від роботи час
РЕЄСТРУЙТЕСЯ!
Java вечірній

Для того, щоб скористатись функцією «Абонент на зв’язку» потрібно пересвідчитись, що функція «Отримувати звіт про доставку» відключена у налаштуваннях телефону в розділі «Повідомлення». Детальні інструкції, як зрозуміти, що «Абонент на зв’язку», за наступним посиланням.

Отметим, что первым в Украине подобную функцию под названием «Знову в мережі» запустил мобильный оператор “Киевстар”.


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: