Новини

Колишній піратський сервіс Napster хочуть перетворити на NFT-майданчик для підтримки музикантів

Колишній піратський сервіс Napster хочуть перетворити на NFT-майданчик для підтримки музикантів

Колишню платформу для завантаження музики Napster було викуплено з планами перетворити компанію на музичний бренд NFT, згідно зі звітом The Verge. Napster та LimeWire – два бренди початку 2000-х років, які були піонерами безплатного завантаження пісень, зараз відроджуються у компанії, що допомагають артистам монетизувати себе.

Napster був куплений криптоінвестиційною компанією Hivemind та Algorand, оператором децентралізованого блокчейну та компанією, що стоїть за монетою Algorand. Блокчейн використовуватиметься для запуску Napster.

Засновник Hivemind Метт Чжан поділився в повідомленні на LinkedIn, що придбання здійснюється, оскільки «нестабільний ринок та невизначені часи часто приносять захопливі можливості».

Партнер G20 Ventures Майк Тройано також поділився у повідомленні на Medium, чому його компанія інвестує у Napster.

«Працюючий на технологіях нового покоління, але натхнений тим же піратським духом, новий Napster об’єднає потоковий каталог з більш ніж 42 мільйонів пісень з новими захоплюючими функціями, побудованими на безпечному, відкритому та вуглецево-негативному блокчейні, щоб відкрити нові шляхи для людей, які створюють і люблять музику, щоб з’єднуватися, ділитися та отримувати прибуток разом», – сказав Тройано.

Новина, що Napster приєднується до web3 і NFT у музичному секторі, пішла за LimeWire, який оголосив про вихід у цей простір на початку цього року.

Чому це важливо: Тройано поділився історією CD за 16 доларів, де лише 16% діставалося артисту, а решта ділилося між звукозаписною компанією, виробником та роздрібним продавцем. Napster боровся з цією системою, пропонуючи своїм 80 мільйонам користувачів можливість завантажувати музику безплатно – поки що його не закрили.

Через роки музичні послуги від Amazon і Apple запропонували нові варіанти завантаження музики, наприклад, покупку одного треку замість цілого альбому. Потокові послуги, такі як Spotify та інші, дають користувачам можливість слухати пісні, при цьому частина доходу йде артистам.

Тройано вказує на те, що музичні лейбли отримують 50% доходу від потокового мовлення і лише близько 7% дістається самим музикантам.

«Napster вже вийшов уперед, коли йдеться про те, щоб зробити краще для артистів, забезпечуючи найвищі виплати серед усіх потокових сервісів».

На цьому тижні Universal Music Group підписала контракт із LimeWire Algorand. Universal має великий перелік найбільших артистів у світі. Угода дасть артистам можливість продавати NFT на майбутній музичній блок-платформі від LimeWire.

Ринок NFT LimeWire буде зосереджений на таких активах, як твори мистецтва та колекційні предмети музикантів. Серед інвесторів LimeWire входять Kraken, Crypto.com та інші компанії з досвідом роботи в web3.


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: