Коли Meta оголосила, що найближчим часом аватари у Horizon Worlds отримають ноги, ми побачили, як віртуальний Марк Цукерберг підстрибує, щоб продемонструвати їх. Насправді ця демонстрація не відбиває реальних чи потенційних можливостей створення повнорозмірних аватарів у Horizon Worlds.
За словами редактора UploadVR Яна Гамільтона, на заході використовувалася анімація, яку було спеціально створено за допомогою техніки захоплення руху.
For those who’ve been wondering about the legs shown in the Connect keynote (@hrafntho). Meta: “To enable this preview of what’s to come, the segment featured animations created from motion capture.”
— Ian Hamilton (@hmltn) October 13, 2022
Процес, який стисло називають мокап (motion capture), широко використовується у кіно та іграх і полягає у запису рухів реальної людини або об’єкта для подальшого додавання їх в комп’ютерну анімацію.
Legs are coming soon! Are you excited? 🎉 pic.twitter.com/SB6qSepKm4
— Meta Horizon (@MetaHorizon) October 11, 2022
Додавання ніг до безногого аватара Horizon було б досягненням – проте через очевидні технологічні обмеження пристроїв віртуальної реальності поки що показаний ступінь їхнього втілення є недоступним.
«Точне відстеження власних ніг є дуже складним і практично неможливим з точки зору фізики з існуючими гарнітурами», — пояснив в інтерв’ю CNN керівник групи Meta CTO та Reality Labs Ендрю Босворт.
Рішення Meta у цій галузі ґрунтується на використанні штучного інтелекту для передбачення того, де мають бути ноги користувача. Однак його реалізацію доведеться трохи почекати – аватари Meta у повний зріст, котрі не покладаються на мокапи, не з’являться раніше 2023 року.
Meta робить ноги (аватарам) та інтегрує Zoom з Microsoft Teams у Horizon Worlds
Джерело: Engadget