Новини

Ноги не справжні — Цукерберг, що стрибає, не відображає реалій розробки Meta Horizon Worlds і створений за допомогою захоплення руху

Ноги не справжні — Цукерберг, що стрибає, не відображає реалій розробки Meta Horizon Worlds і створений за допомогою захоплення руху

Коли Meta оголосила, що найближчим часом аватари у Horizon Worlds отримають ноги, ми побачили, як віртуальний Марк Цукерберг підстрибує, щоб продемонструвати їх. Насправді ця демонстрація не відбиває реальних чи потенційних можливостей створення повнорозмірних аватарів у Horizon Worlds.

Meta Horizon Worlds

За словами редактора UploadVR Яна Гамільтона, на заході використовувалася анімація, яку було спеціально створено за допомогою техніки захоплення руху.

Курс
Recruitment
Станьте професіональним IT-рекрутером та заробляйте $1800 вже через два роки
РЕЄСТРУЙТЕСЯ!
Recruitment

Процес, який стисло називають мокап (motion capture), широко використовується у кіно та іграх і полягає у запису рухів реальної людини або об’єкта для подальшого додавання їх в комп’ютерну анімацію.

Додавання ніг до безногого аватара Horizon було б досягненням – проте через очевидні технологічні обмеження пристроїв віртуальної реальності поки що показаний ступінь їхнього втілення є недоступним.

«Точне відстеження власних ніг є дуже складним і практично неможливим з точки зору фізики з існуючими гарнітурами», — пояснив в інтерв’ю CNN керівник групи Meta CTO та Reality Labs Ендрю Босворт.

Рішення Meta у цій галузі ґрунтується на використанні штучного інтелекту для передбачення того, де мають бути ноги користувача. Однак його реалізацію доведеться трохи почекати – аватари Meta у повний зріст, котрі не покладаються на мокапи, не з’являться раніше 2023 року.

Meta робить ноги (аватарам) та інтегрує Zoom з Microsoft Teams у Horizon Worlds

Джерело: Engadget


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: