Новини

Новий Range Rover Sport — знайомий дизайн та гібридна версія. Повністю електричний двигун з’явиться тільки у 2024 році

Новий Range Rover Sport — знайомий дизайн та гібридна версія. Повністю електричний двигун з’явиться тільки у 2024 році

Після появи нового покоління Range Rover, поява оновленого Range Rover Sport стала лише питанням часу. Land Rove презентував третє покоління спортивної версії бренду.

Як і його старший брат у лінійці, Range Rover Sport був повністю перероблений з нуля, хоч і паралельно з Range Rover. Фактично, у нього ті ж технології та двигуни, включаючи V8 і гібридні силові агрегати, що підключаються, що й у Range Rover. Повністю електричний двигун з’явиться у 2024 році.

Нова модель відрізняється дуже вишуканим дизайном, слідуючи стопами Range Rover. Модель, що йде, вийшла на ринок у 2013 році й зазнала рестайлінгу у 2017 році. 2020 року їй дали опціональний третій ряд сидінь (до 7 місць).

Однак новий Range Sport, який вже надійшов у продаж, більше не має цієї «сімейної» риси, попри те, що він на 7 см довший за попередній Range Rover Sport. Нова модель має довжину 4,95 м (на відміну від 4,88 м попередньої версії).

Курс
Recruitment вечірній
Дізнайтеся, як стати pro-рекрутером. Курс із вільним графіком
РЕЄСТРУЙТЕСЯ!
Recruitment вечірній

Новий Range Rover Sport — знайомий дизайн та гібридна версія. Повністю електричний двигун з’явиться тільки у 2024 році

Range Rover Sport зберігає основні лінії дизайну, які визначають та надають характеру автомобілю, але не перевантажуючи його. Є також унікальні для нього елементи, такі як крутіше лобове скло, ніж у Range Rover, і дах, який опускається більш помітно. Ця простота ліній не означає, що про кожну деталь не подбали. У нього гладкі поверхні та збалансовані пропорції, найменший передній звис та плавні вигини, все здається природним.

Новий Range Rover Sport — знайомий дизайн та гібридна версія. Повністю електричний двигун з’явиться тільки у 2024 році

Аеродинаміка також була дуже ретельною. Рама вітрового скла, задні вікна (після дверей) та дверні ручки розташовані врівень для поліпшення аеродинаміки. Фактично коефіцієнт аеродинамічного опору Range Sport був покращений на 15% у порівнянні з його попередником, а значення знижено до 0,29.

Новий Range Rover Sport — знайомий дизайн та гібридна версія. Повністю електричний двигун з’явиться тільки у 2024 році

Продовжуючи тенденцію встановлення всіх автомобільних аксесуарів урівень, Sport відрізняється незвичайно тонкою решіткою радіатора і фарами для Land Rover, причому останні є найтоншими з коли-небудь створених Land Rover. Задні ліхтарі такі тонкі, як проста червоно-чорна смуга, що йде по задній частині автомобіля.

Новий Range Rover Sport — знайомий дизайн та гібридна версія. Повністю електричний двигун з’явиться тільки у 2024 році

На борту Range Rover Sport також зберігається чистота ліній екстер’єру. Він дебютує з власною панеллю приладів з одним сенсорним екраном і цифровою панеллю приладів. Але не все залежить від сенсорного екрана: автомобіль має фізичні елементи керування кондиціонером, ручкою перемикання передач та елементами керування Terrain Response на центральній консолі.

Новий Range Rover Sport — знайомий дизайн та гібридна версія. Повністю електричний двигун з’явиться тільки у 2024 році

Однак вся інформація та інші елементи управління були згруповані на одному сенсорному екрані – більшому, ніж у поточної моделі. Він має діагональ 13,1 дюйма.

Новий Range Rover Sport — знайомий дизайн та гібридна версія. Повністю електричний двигун з’явиться тільки у 2024 році

Щоб підсилити спортивну атмосферу перед Range Rover, Range Sport опустив сидіння спеціальної конструкції та підняв центральну консоль. Це створює справжню кабіну, яка чітко відокремлює водія від пасажира.

Новий Range Rover Sport — знайомий дизайн та гібридна версія. Повністю електричний двигун з’явиться тільки у 2024 році

На механічному рівні Range Rover оснащений пневматичною підвіскою у стандартній комплектації для всіх версій модельного ряду. Це доповнено адаптивною системою, яка змінює тиск у повітряних камерах, щоб забезпечити комфорт чи жорсткість залежно від стилю керування та дороги.

Для контролю навігації використовуються дані eHorizon, щоб підготувати підвіску заздалегідь до особливостей дороги. Наприклад, автомобіль адаптується залежно від того, наближаються круті або широкі повороти.

Додатково як опція та стандартна комплектація для більш потужних версій P530 і P510e Range Rover Sport також оснащений пакетом Stormer Handling Pack. Він включає управління чотирма колесами, емулятор диференціала підвищеного тертя з векторизацією крутного моменту, який діє шляхом гальмування внутрішнього колеса.

Новий Range Rover Sport — знайомий дизайн та гібридна версія. Повністю електричний двигун з’явиться тільки у 2024 році

Лінійка двигунів складається з дизельних, бензинових і гібридів, що підключаються. І всі версії оснащені повним приводом та восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач ZF. На цей час топовим є 4,4-літровий бензиновий двигун V8 із подвійним турбонаддувом від BMW. Він розвиває 525 л. і може розігнатися з 0 до 100 км/год за 4,5 секунди.

Модельний ряд пропонує дві гібридні версії, що підключаються, кожна з яких оснащена 3,0-літровим рядним 6-циліндровим двигуном з турбонаддувом потужністю 400 л.

Варіант P440e розвиває загалом 440 к.с., а P510e – 510 к.с. Останній розганяється від 0 до 100 км/год за 5,4 секунди та пропонує, за даними Land Rover, до 113 км у циклі WLTP автономності в електричному режимі, що, за словами самої марки, склало б 88 км в реальних умовах.

Асортимент доповнюється двома пропозиціями м’якого гібрида 48V із шестициліндровим дизелем: D250 потужністю 250 к.с. та D300 потужністю 300 к.с. Дві дизельні моделі мають затверджену середню витрату палива, залежно від марки, 7,4 л/100 км (WLTP).

Пізніше з’являться дві важливі моделі: електрична версія у 2024 році та Range Rover SVR, найпотужніша і найпотужніша бензинова версія лінійки, дата якої ще не розкрита.

Первый взгляд на Range Rover New: пришел новый король


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: