У роботі мобільного застосунку monobank наразі спостерігаються труднощі — близько 17:00 у соцмережах з’явилися повідомлення користувачів, які скаржилися на проблеми з авторизацією та здійсненням платежів. Так, все точнісінько, як під час попереднього масового збою 20 липня.
Оновлено [17:35]: Співзасновник monobank Олег Гороховський повідомив, що “вже все працює”. Чи планується цього разу компенсація, він не уточнив.
Що сталося цього разу, невідомо. У банку підтверджують проблеми, але без подробиць, тож поки важко сказати, коли все знову запрацює. У підтримці нам надали “шаблонну” на такі випадки відповідь, що питання вже передано на максимально високий рівень і фахівці працюють, щоб якомога швидше все виправити.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: