Новини

«Укрпошта» обирає ескіз марки «Доброго Вечора, ми з України» — можна пропонувати варіанти

«Укрпошта» обирає ескіз марки «Доброго Вечора, ми з України» — можна пропонувати варіанти

Запуск конкурсу на ескіз наступної марки «Укрпошти» анонсував гендиректор національного поштового оператора Ігор Смілянський на своїх сторінках у Telegram та Facebook. Взяти участь у ньому можуть всі охочі.

Продажі марки «Русскій воєнний корабль … ВСЬО!»

27 травня «Укрпошта» завершила основний етап продажів фінальних поштових марок серії «Русскій воєнний корабль … ВСЬО!» у відділеннях та українських інтернет-магазинах, які  користувалися не меншим попитом, ніж оригінальні «Русскій воєнний корабль, іді … !» — люди стояли у величезних чергах по декілька днів, а інтернет-магазини працювали з величезними перебоями від навантаження та DDoS-атак. Власне, навіть заокеанський eBay не впорався — через велику кількість замовлень спрацював захист і продажі призупинили. Напередодні в застосунку «Дія» завершилося голосування, де українці обрали назву наступної марки — «Доброго вечора, ми з України» (у голосуванні взяли участь більше ніж півмільйона українців, а за марку-переможця проголосували 35% опитуваних).

Деталі конкурсу з вибору дизайн марки «Доброго Вечора, ми з України»

Кожен охочий може запропонувати свій власний варіант — заявки прийматимуть до 3 червня включно за посиланням (потрібно заповнити контактні дані та прикріпити конкурсну роботу — файл .jpg максимальної якості 300 dpi). Після опитування всі варіанти будуть опрацьовані й проведуть голосування за нову назву на кожній станції. Після опрацювання заявок «Укрпошта» обере 5-10 кращих робіт, а потім серед них за допомогою онлайн-голосування буде визначено переможця. Таким чином, процес створення марки буде народним від початку до кінця. Окрім того, у кожного є неабияка можливість прославитися та заробити — «Укрпошта» обіцяє автору ілюстрації, яка переможе, ліцензійні виплати від майбутніх продажів марки та мерчу (скільки саме, не уточняється).

«Укрпошта» планує випустити марку «Доброго Вечора, ми з України» вже в липні. Ігор Смілянський висловив рішучу впевненість, що вона стане не менш популярною та доповнить колекцію марок, надрукованих в умовах воєнного стану. Нагадаємо, ілюстрації для обох марок про російський корабель намалював український художник Борис Грох.

Курс
Java вечірній
Навчайтесь топової професії у вільний від роботи час
РЕЄСТРУЙТЕСЯ!
Java вечірній

У всіх, хто дуже хотів, але не купив марки «Русскій воєнний корабль … ВСЬО!», ще буде шанс — 1 червня Ігор Смілянський обіцяє деталі щодо їх фінальних продажів в Україні.

  • Перша воєнна марка «Укрпошти» — «Русскій воєнний корабль, іді…» — була випущена 12 квітня, а її дизайн виявився певною мірою пророчим, адже зображений на ній флагман чорноморського флоту рф ракетний крейсер «Москва» 14 квітня українські військові за допомогою ракет «Нептун» відправили на дно моря та перетворили на об’єкт підводної культурної спадщини України (його уламки внесено до реєстру під номером 2064).
  • За набір оригінальних марок з російським кораблем на благодійному аукціоні Prozorro «Укрпошта» отримала 5 мільйонів гривень — ці кошти перерахували на спецрахунок Нацбанку та спрямували на гуманітарну допомогу. Водночас співзасновник monobank Олег Гороховський організував власний благодійний розіграш ажіотажних марок «Укрпошти» — за два дні він зібрав 8 754 000 грн та округлив цю суму до 10 млн. грн і перерахував фонду Сергія Притули для закупівлі всього необхідного для ЗСУ.
  • «Укрпошти» також планує випуск марки з легендарним Ан-225 «Мрія» та ще одної із псом-розмінувальником Патроном.

Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: