Фінтехкомпанія Interkassa презентувала свої платіжні рішення і продукти на найбільшій у світі iGaming-подіїiGaming – індустрія онлайн-розваг Sigma, що відбулася на Мальті. На власному стенді Interkassa збирала донати на підтримку України через платформу United24, дарувала вишиванки і пригощала кавунами на честь звільненого Херсону. 

У партнерському матеріалі з Interkassa СЕО компанії Валентина Романенко розповіла про розвиток платіжного агрегатора під час війни, міжнародну співпрацю та підтримку іноземців на Sigma.

Партнерський матеріал?

Донати United24, кавуни та вишиванки  

«На конференції Sigma ми поставили собі за мету не просто розповісти про наші платіжні рішення, але й привернути увагу іноземців до теми України», – розповідає Валентина Романенко.

Команда Interkassa закликала гостей виставки донатити на підтримку ЗСУ і пояснювала, чому міжнародна спільнота має допомагати Україні та разом виступати проти агресії рф. Іноземці, які готові були переказати кошти, могли зробити це одразу. У центрі власного стенда компанія розмістила QR-код, що вів на сторінку переказів через фандрейзингову платформу United24. За словами СЕО, найбільш активно донатили гості із країн Балтії, Грузії, Молдови.

Стенд оформили в патріотичному концепті і прикрасили кавунами з нагоди визволення Херсону. Партнерам дарували вишиванки й українську символіку. 

«Тема України надихала іноземців, – ділиться враженнями Валентина Романенко. – На другий день конференції ми побачили величезний жовто-синій прапор на локації у японського iGaming-провайдера».

Але найбільше емоцій у гостей виставки викликали кавуни. Валентина розповідає, що вони перетворили стенд Interkassa на найпопулярнішу на виставці фотозону. Потік охочих сфотографуватися із цим символом був нескінченним. Один з відвідувачів навіть зробив татуювання з написом «Херсон».

«Знайти кавуни на Мальті – це був справжній квест, – пригадує СЕО Interkassa. – На острові закінчувався сезон, шукали по всій території, нам буквально діставали останні з полиць».

Команда хотіла проявити креатив і в одязі. Тому вони вибрали речі від Balenciaga, адже їх креативний директор Демна Гвасалія є амбасадором фандрейзингової платформи United24 й активно підтримує Україну.

Дізнатись більше про Interkassa

Подолали виклики та вийшли на нові ринки 

Через війну Interkassa переформатувала бізнес-стратегію буквально на ходу. «Для початку ми вирішили всі технічні та кадрові виклики, – розповідає СЕО Interkassa. Напередодні вторгнення рф ми відбивали DDoS-атаку на нашу платформу, а з перших днів війни чимало наших працівників пішли в ЗСУ і Тероборону, стали волонтерами»

Компанії довелося адаптовувати бізнес-плани до нових реалій і шукати нові шляхи розвитку. Масштабуватися на нових ринках Interkassa планувала і до 24 лютого. Але початок війни форсував усі плани і пришвидшив їх реалізацію. 

«З перших тижнів вторгнення ми вийшли на ринок Польщі, куди переїхало чимало наших партнерів. Згодом підімкнули нові методи оплати в Норвегії, Узбекистані, Туреччині й Азербайджан, – перераховує Валентина Романенко. – Також швидше запланованого почали працювати в Чилі, Перу, Бразилії та Нігерії».  

Розвиваючи міжнародну співпрацю, команда Interkassa паралельно працювала над розвитком своїх рішень. Зокрема, клієнтам платіжної платформи став доступний функціонал, який дозволяє приймати благодійні внески та чайові через платіжне посилання, форму або QR-код.

Interkassa на конференції Sigma
Interkassa на конференції Sigma

«Розуміємо, як важливо тримати економічний фронт, підтримувати наших працівників, допомагати країні боротися проти агресії рф. Тому не стоїмо на місці, бо зупинка – це, по суті, крок назад, – підкреслює СЕО Interkassa. – Ми активно розширюємо співпрацю по всьому світу і пропонуємо партнерам індивідуальні рішення та надійний сервіс».

Партнерський матеріал?

Дізнатись більше про Interkassa

Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: