Блоги Технологии 28.05.2014 в 17:06 comment

Oculus Rift + Microsoft Kinect = більш «реалістична» віртуальна реальність

author avatar
https://secure.gravatar.com/avatar/2f8d57cddfeb455ba418faa11ee01bb0?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/2f8d57cddfeb455ba418faa11ee01bb0?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.svg

ITC.UA

автор

Раздел Технологии выходит при поддержке Favbet Tech

Office-Snapshot

Американський розробник в галузі 3D Олівер Крейлос продемонстрував роботу своєї системи телеприсутності, створеної на основі шолому Oculus Rift та сенсорів Microsoft Kinect.

Олівер пропонує доповнювати віртуальну реальніть 3D моделлю тіла користувача в реальному часі. Для побудови цієї моделі він використовує 3 сенсора Kinect, розташованих у горизонтальній площині таким чином, щоб людина знаходилась у центрі рівностороннього трикутника. Отримані з кожного сенсора зображення «зшиваються» і утворюють об’ємну модель, яка поміщується у віртуальне 3D середовище і вже «доповнена» віртуальна реальність виводиться на дисплей Oculus Rift. І працює це все на одному Linux-ПК (Intel Core i7 (3,5 ГГц), 8 ГБ RAM, NVIDIA Geforce GTX 770).

На даному етапі якість картинки, м’яко кажучи, не вражає. На це впливає одразу кілька факторів. По-перше, у цьому прототипі використовуються Kinect першого покоління з досить низькою роздільною здатністю сенсора. По-друге, більшість артефактів пов’язана з тим, що сенсорів всього три і цього явно недостатньо для гарної «зшивки». І по-третє, оскільки для роботи алгоритмів реконструкції скелетної моделі необхідний X-Box, тут Kinect просто передає необроблене відео. Хоча в цьому є і один плюс – ці алгоритми не відзначаються високою швидкістю роботи, а затримка відгуку для віртуальної реальності є більш серйозною проблемою.

У своєму відео Олівер демонструє використання своєї системи на прикладі віддаленої зустрічі у віртуальному офісі. Безумовно, крім систем комунікацій ця розробка може знайти застосування і у відеоіграх. Сподіваємося, що ця ідея буде розвиватись і далі.

Онлайн-інтенсив "Як створити рекомендаційну модель за 2 дні" від robot_dreams.
Ви пройдете етапи вибору, навчання, оцінки рекомендаційної моделі для електронної бібліотеки та отримаєте індивідуальний фідбек від лекторки.
Приєднатись до інтенсиву

Джерело: Doc-Ok.org

Раздел Технологии выходит при поддержке Favbet Tech

Favbet Tech – это IT-компания со 100% украинской ДНК, которая создает совершенные сервисы для iGaming и Betting с использованием передовых технологий и предоставляет доступ к ним. Favbet Tech разрабатывает инновационное программное обеспечение через сложную многокомпонентную платформу, способную выдерживать огромные нагрузки и создавать уникальный опыт для игроков. IT-компания входит в группу компаний FAVBET.


Loading comments...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: