Новости Новости 01.12.2021 в 19:46 comment views icon

Дослідження: Більше половини ввезених в Україну за останні три роки автомобілів мають вік 10 років та більше

author avatar
https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.svg

Сервіс відкритих даних Опендатабот повідомив, що 52% ввезених в Україну авто з 2019 року є старшими за 10 років. Для порівняння, з 2014 до 2018 рік середній вік ввезених авто був менше 5 років, тобто цей показник виріс удвічі за останні 3 роки, коли спостерігалося масове ввезення так званих євроблях.

Тимчасове спрощення митного оформлення транспортних засобів в Україні вперше було запроваджено наприкінці листопада 2018 року й остаточно завершилось на початку листопада поточного року. Внаслідок кількох хвиль пільгового розмитнення авто на «єврономерах» в країні удвічі виріс середній вік ввезених авто та значно збільшилась їх кількість.

Дослідження: Більше половини ввезених в Україну за останні три роки автомобілів мають вік 10 років та більше

З 2019 по жовтень 2021 року в Україні було розмитнено рекордну кількість ввезених авто — 1 613 503 одиниць. Більшість автомобілів, ввезених за цей час, старші за 10 років — 839 144 або 52%.

«Ситуація з перевезенням старих автівок є вигідною для ЄС, але максимально не вигідною та не логічною для України. Так в Україні заборонена реєстрація нових автомобілів класу Євро-4 (екологічний стандарт, що регулює вміст шкідливих речовин в вихлопних газах — ред.), натомість старі авто можна зареєструвати навіть, якщо вони відповідають стандарту Євро-2.

Також в Україні не налагоджена утилізація старих авто, тож найближчим часом матимемо велику проблему з цим» — прокоментував Олег Назаренко, голова Асоціації автомобільних імпортерів та дилерів України.

Зазначимо, що восени Держекоінспекція пропонувала стимулювати утилізацію уживаних автомобілів в Україні за рахунок доплат, штрафів та зборів.

.
.

Для довідки, станом на початок 2021 року середній вік легкових автомобілів в Україні становив 22,7 років. З таким показником український автопарк — найстаріший в Європі. Для порівняння, середній показник по ЄС для легкових автомобілів вдвічі менше — 10,8 років.

Джерело: Опендатабот

Продолжается конкурс авторов ИТС. Напиши статью о развитии игр, гейминг и игровые девайсы и выигрывай профессиональный игровой руль Logitech G923 Racing Wheel, или одну из низкопрофильных игровых клавиатур Logitech G815 LIGHTSYNC RGB Mechanical Gaming Keyboard!


Loading comments...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: