Новости Новости 01.12.2021 в 19:46 comment views icon

Дослідження: Більше половини ввезених в Україну за останні три роки автомобілів мають вік 10 років та більше

author avatar
https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.svg

Сервіс відкритих даних Опендатабот повідомив, що 52% ввезених в Україну авто з 2019 року є старшими за 10 років. Для порівняння, з 2014 до 2018 рік середній вік ввезених авто був менше 5 років, тобто цей показник виріс удвічі за останні 3 роки, коли спостерігалося масове ввезення так званих євроблях.

Тимчасове спрощення митного оформлення транспортних засобів в Україні вперше було запроваджено наприкінці листопада 2018 року й остаточно завершилось на початку листопада поточного року. Внаслідок кількох хвиль пільгового розмитнення авто на «єврономерах» в країні удвічі виріс середній вік ввезених авто та значно збільшилась їх кількість.

Дослідження: Більше половини ввезених в Україну за останні три роки автомобілів мають вік 10 років та більше

З 2019 по жовтень 2021 року в Україні було розмитнено рекордну кількість ввезених авто — 1 613 503 одиниць. Більшість автомобілів, ввезених за цей час, старші за 10 років — 839 144 або 52%.

«Ситуація з перевезенням старих автівок є вигідною для ЄС, але максимально не вигідною та не логічною для України. Так в Україні заборонена реєстрація нових автомобілів класу Євро-4 (екологічний стандарт, що регулює вміст шкідливих речовин в вихлопних газах — ред.), натомість старі авто можна зареєструвати навіть, якщо вони відповідають стандарту Євро-2.

Також в Україні не налагоджена утилізація старих авто, тож найближчим часом матимемо велику проблему з цим» — прокоментував Олег Назаренко, голова Асоціації автомобільних імпортерів та дилерів України.

Зазначимо, що восени Держекоінспекція пропонувала стимулювати утилізацію уживаних автомобілів в Україні за рахунок доплат, штрафів та зборів.

Психологічний профорієнтаційний тест для IT-фахівців від Ithillel.
Пройдіть психологічний профорієнтаційний тест для IT-фахівців щоб дізнатися ваші сильні сторони, вподобання і інтереси і з'ясувати, яка IT-спеціальність вам підходить.
Пройти тест

Для довідки, станом на початок 2021 року середній вік легкових автомобілів в Україні становив 22,7 років. З таким показником український автопарк — найстаріший в Європі. Для порівняння, середній показник по ЄС для легкових автомобілів вдвічі менше — 10,8 років.

Джерело: Опендатабот


Loading comments...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: