Новости Новости 19.03.2021 в 14:41 comment

Дослідження: Український автопарк найстаріший в Європі, середній вік легкових автомобілів в країні — 22,7 років, в ЄС — 10,8 років

author avatar
https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.svg

Як повідомляє AUTO-Consulting, станом на початок 2021 року середній вік легкових автомобілів в Україні становить 22,7 років. З таким показником український автопарк — найстаріший в Європі. Для порівняння, середній показник по ЄС для легкових автомобілів вдвічі менше — 10,8 років.

Серед лідерів — в 2019 році у Великобританії середній вік автопарку склав 8 років, у Франції — 9, в Німеччині — 9,5 років. У Нідерландах і Італії — вік в діапазоні 10-11 років. Абсолютний чемпіон Європи з результатом 6,4 року — Люксембург. Аутсайдер — Литва (16,9), хоча за неофіційними відомостями в Болгарії ситуація не краща.

Середній вік легкових автомобілів в РФ — 13,6 років. Близько показники в Португалії (12,9) і Польщі (13,9), трохи вище показник в Чехії (14,8) і Греції (15,7). У Молдові вік автопарку також менше, ніж в Україні.

За розрахунками AUTO-Consulting, український автопарк старіє вже 6-й рік поспіль. Мінімальний показник середнього віку легкових автомобілів в парку був на початку 2009 року — 17,7 років. А 10 років тому — на початку 2011 року — вік автопарку становив 18,7 років. Тобто за 10 років український парк легкових автомобілів постарів на 4 роки. Відзначимо, що за попередні 10 років Європейський автопарк також постарів, але значно менше — на рік-півтора.

Дослідження: Український автопарк найстаріший в Європі, середній вік легкових автомобілів в країні - 22,7 років, в ЄС - 10,8 років

Шкода від старіння автопарку очевидна — середній вік машин прямо впливає не тільки на екологію, а й на безпеку руху: у нових моделей більш продумані з точки зору пасивної безпеки кузова і досконаліші електронні асистенти, та й подушок безпеки більше. При бажанні можна знайти і користь старіння. Віковий автопарк збільшує затребуваність різних майстерень, СТО і магазинів запчастин, що, теоретично, веде до зростання їх доходів.

Курс "Web design" від Web-academy.
Швидкий початок кар'єри у сфері IT! Опануйте професію веб-дизайнера — почніть самостійно керувати своїм часом й отримувати високий дохід вже за 9 тижнів.
Дізнатися більше

За оцінками фахівців, український автопарк і далі продовжить старіти, тому що левова частка імпорту — це старі автомобілі віком 5-15 років, а частка нових автомобілів в структурі імпорту за 2020 рік склав всього 20,5%.

Зазначимо, що у 2020 році українці купили 353,4 тис. б/в автомобілів (це 80% всього авторинку країни) та лише 85,5 тис. нових автомобілів. При цьому у Києві «рівень автомобілізації» вперше перевищив 400 авто на 1000 жителів, а в цілому по країні цей показник становить 245 авто на 1 тис. українців.

Джерело: AUTO-Consulting

Продолжается конкурс авторов ИТС. Напиши статью о развитии игр, гейминг и игровые девайсы и выигрывай профессиональный игровой руль Logitech G923 Racing Wheel, или одну из низкопрофильных игровых клавиатур Logitech G815 LIGHTSYNC RGB Mechanical Gaming Keyboard!


Loading comments...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: