Новости Новости 10.09.2021 в 11:15 comment views icon

Після скарг на е-квитки КМДА провела аудит роботи сервісу та виявила основні причини проблем — кількість та неуважність пасажирів

author avatar
https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.svg

Директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Олег Половинко повідомив, що з моменту повного переходу на е-квиток у Києві збільшилась кількість скарг на систему та контролерів. Саме тому було вирішено провести перевірку роботи сервісу.

«В першу чергу кількість скарг пропорційно збільшилась через кількість користувачів.

Кількість валідацій е-квитками за безпаперовий період 2021 року (порівняно з минулим) виросла майже на 250%. У 2020 році було валідовано 24 млн е-квитків, в той час цьогоріч — 65 млн», – заявив Олег Половинко.

Значну роль у користуванні також відіграє людський фактор: інколи пасажир, коли підносить носій електронного квитка до валідатора, не звертає уваги на повідомлення, що на ньому відображаються (наприклад, забуває натиснути позначку «квиток проскановано» на смартфоні.).

Тобто валідатор може не прийняти електронний квиток, а пасажир не бачить чи ігнорує це. Над вдосконаленням цієї самої «синьої галочки» вже працюють, функція буде оновлена в найближчому релізі «Київ Цифровий».

«Окрім того, лишаються й «зайці», які намагаються проїхати безкоштовно. Коли контролери заходять у салон, вони блокують усі валідатори, а не дуже добросовісні пасажири не можуть/не хочуть сплатити і стверджують, що система не працює.

До речі, тут відстежуємо цікаву аномалію — по патерну використання квитків аналітичний зріз показує збільшення кількості «зайців» на 6% в останні дні», – підкреслив Олег Половинко.

Нагадаємо, що у системі відображається точний час використання квитка, що робить неможливим маніпуляції із ним.

Онлайн-курс Бізнес-аналіз. Basic Level.
В ході курсу студенти навчаться техніці збору і аналізу вимог, документуванню та управлінню документацією, управлінню ризиками та змінами, а також навчаться моделювати процеси і прототипуванню.
Приєднатися

Також КП «Київпастранс» впроваджує нові інструкції для контролерів. Наприклад, якщо пасажир дійсно хотів провалідувати квиток, але через певні технічні причини йому це не вдалось. У такому разі контролер матиме змогу зателефонувати на лінію техпідтримки та дізнатись, чи дійсно пасажир намагався провалідувати квиток.

Джерело: КМДА

Продолжается конкурс авторов ИТС. Напиши статью о развитии игр, гейминг и игровые девайсы и выигрывай профессиональный игровой руль Logitech G923 Racing Wheel, или одну из низкопрофильных игровых клавиатур Logitech G815 LIGHTSYNC RGB Mechanical Gaming Keyboard!


Loading comments...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: