Новости Новости 07.09.2021 в 09:39 comment views icon

Продажі електромобілів Nissan у Європі сягнули 250 тис. одиниць — це 208 тис. хетбчеків Leaf та 42 тис. фургонів e-NV200

author avatar
https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.svg

Компанія Nissan офіційно повідомила про досягнення показника у чверть мільйона проданих на території Європи автомобілів із повністю електричним приводом. Зокрема, продажі хетчбеку Nissan Leaf сягнули 208 000 одиниць, а власниками фургона Nissan e-NV200 у Європі вже стали 42 000 користувачів.

З моменту виходу на ринок у 2010 і 2014 роках відповідно LEAF та e-NV200 проклали шлях у сфері електричної мобільності — LEAF став першим електромобілем для масового ринку, тоді як e-NV200 реалізував себе як перший масовий електрифікований фургон.

Згодом Nissan розширив і вдосконалив лінійку моделей LEAF та e-NV200 для задоволення потреб як приватних, так і комерційних клієнтів. Від збільшеного запасу ходу та інтелектуальних технологій LEAF e+ і до всебічної ефективності та практичності e-NV200 — обидва автомобілі оптимізували для дотримання передбачених стратегією інтелектуальної мобільності зобов’язань Nissan, спрямованих на досягнення більш сталого майбутнього та ефективнішого використання мережевих можливостей Альянсу.

«Кожна яскрава ідея починається з іскри. Саме такою іскрою, яка спричинила народження сучасних електромобілів, став у момент свого виходу на ринок у 2010 році Nissan LEAF, що продовжив привносити інновації у світ електричної мобільності і дозволив перетворити яскраву ідею на реальність для водіїв з усього світу», — сказав Леон Дорссерс (Leon Dorssers), старший віцепрезидент Nissan з продажів і маркетингу у регіоні AMIEO.

Директорка з корпоративних продажів та легких комерційних автомобілів у Європі Еммануель Серацін (Emmanuelle Serazin) сказала: «Nissan e-NV200 спричинив електричну революцію у світі легких комерційних автомобілів: він запропонував бездоганний баланс між екологічністю, практичністю, зручністю та низькою вартістю володіння, і ми з нетерпінням очікуємо на новий етап нашої стратегії електрифікації, який розпочнеться вже незабаром з виходом нового електрифікованого фургона».

В компанії запевнили, що Nissan Leaf, оснащення якого включало передові технології та інтелектуальні системи привода, вже з моменту виходу з конвеєра найпершої моделі 10 років тому, очолив розвиток сучасних електричних автомобілів. Завдяки інтуїтивно зрозумілим функціям, до яких належать система допомоги водію ProPILOT та система e-Pedal для водіння з використанням однієї педалі, LEAF пропонує інноваційні рішення, покликані зробити електричну мобільність зручнішою та більш емоційною.

Бізнес англійська від Englishdom.
Тут навчають за методикою Кембриджу, завдяки якій англійську вивчили понад 1 мільярд людей. Саме вона використовується в найкращих навчальних закладах світу, і саме за нею створені курси.
Інформація про курс

У той же час Nissan e-NV200, як першопроходець і лідер сегменту фургонів з повністю електричним приводом, зберіг притаманний Leaf дух новаторства, запропонувавши переваги мобільності з нульовими викидами комерційним компаніям та приватним клієнтам. Ефективний силовий агрегат з батареєю ємністю 40 кВт⋅год, можливість перевезення до 4,2 м3 вантажу та низькі експлуатаційні витрати — всі ці риси перетворили e-NV200 на гнучкий інструмент для комерційних користувачів. Крім того, багатофункціональний e-NV200 Evalia зміг задовольнити потреби приватних клієнтів щодо придатності до повсякденної експлуатації завдяки інтер’єру з широкими можливостями адаптації та доступності п’яти- і семимісної версій. Салон обох варіантів можна повноцінно конфігурувати, а знімні сидіння дають змогу максимізувати простір для багажу.

Продажі електромобілів Nissan у Європі сягнули 250 тис. одиниць - це 208 тис. хетбчеків Leaf та 42 тис. фургонів e-NV200

На знак підтвердження своєї незмінної відданості електричній мобільності та руху в напрямку до більш сталого майбутнього компанія, Nissan нещодавно оголосила про створення нового флагманського хаба для електромобілів вартістю 1 мільярд фунтів стерлінгів. EV36Zero являє собою першу в світі екосистему для виробництва електромобілів, що визначатиме напрямки майбутнього розвитку автомобільної індустрії. З метою прискорення руху Nissan до вуглецевої нейтральності цей якісно новий проєкт, виробничі потужності якого зосереджені довкола заводу Nissan у м. Сандерленд, Велика Британія, поєднує випуск електромобілів, генерування енергії з відновлюваних джерел та виготовлення акумуляторних батарей.

Спираючись на свій досвід із виготовлення кросоверів та досягнення у сфері електрифікації, компанія Nissan також підтвердила наміри щодо випуску нового кросовера з повністю електричним приводом. Нова модель, яку виготовлятимуть у Сандерленді, обіцяє дизайн, ефективність і технології акумуляторних батарей наступного покоління. Крім того, на заводі Nissan у французькому місті Мобеж (Maubeuge), що є центром технологій у сегменті малих фургонів, виготовлятимуть моделі зі складу майбутньої лінійки мінівенів. Асортимент включатиме варіанти як із повністю електричним приводом, так і з двигунами внутрішнього згорання, а також версії для комерційних перевезень та пасажирські моделі, що дасть змогу задовольнити різноманітні потреби клієнтів.

З огляду на прискорення плану трансформації для компанії починається новий період стійкого зростання, а вже до кінця 2023 року 75% усього асортименту Nissan на європейському ринку становитимуть електрифіковані моделі.

Джерело: Nissan

Продолжается конкурс авторов ИТС. Напиши статью о развитии игр, гейминг и игровые девайсы и выигрывай профессиональный игровой руль Logitech G923 Racing Wheel, или одну из низкопрофильных игровых клавиатур Logitech G815 LIGHTSYNC RGB Mechanical Gaming Keyboard!


Loading comments...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: