
Власники Amazon Echo Show масово скаржаться на рекламу, яка заполонила екрани їхніх розумних дисплеїв. Хтось сумно жартує, що Alexa з асистента перетворили на продавця.
Раніше Amazon транслювала рекламу в межах поодиноких функцій, але останнє оновлення збільшило її кількість і розміри до неможливого — банери захоплюють весь екран пристроїв і до того ж просувають сервіси, які на цей час недоступні (як от помічник із ШІ Alexa+). Деякі користувачі просто вимикають екрани або ж оформлюють повернення.
“Це доходить до абсурду. Я скоро викину цю штуку і повернуся до Google”, — пише один із користувачів Reddit.
Журналістка Паттісон Тугі з The Verge пише, що вперше помітила повномасштабну рекламу на початку минулого тижня. З цікавого, вона з’являється навіть в режимі перегляду фото і рекламує дієтичні чипси, трав’яні добавки та рамки для знімків.
Головне: вимкнути відображення реклами на головному екрані неможливо.
“Реклама — це невелика частина користувацького досвіду, яка допомагає клієнтам знаходити новий контент та товари, які можуть їх зацікавити. Якщо пропозиція не подобається, її можна прибрати свайпом і перейти до наступної. Також можна лишити відгук”, — заявив речник Amazon в коментарі Ars Technica.
В Amazon відмовились коментувати, чи збільшили вони кількість показів реклами на пристроях Echo Show. Але, зважаючи на скарги, відповідь здається очевидною.

Як відомо, підрозділ Amazon Devices й досі не приносить прибутку, тому компанія шукає нові шляхи заробітку. В липні зусилля активізували й представили рекламодавцям новий простір — головний екран. Чи можна піти далі? Авжеж. Нещодавно Amazon заявила, що планує розміщувати рекламу в розмовах з ШІ-помічником Alexa+.
Згідно з Amazon, реклама на головному екрані Echo Show змінюється залежно від того, наскільки близько хтось знаходиться до гаджета:
- Якщо користувач стоїть далі, ніж 1,2 метра — реклама відображається на весь екран, де чергується з погодою, новинами тощо.
- Якщо користувач стоїть ближче, ніж 1,2 метра — реклама відображається на першій картці домашнього екрана.
Голова підрозділу пристроїв та сервісів Amazon Панос Панай раніше визнав “випадковість” деяких реклам Alexa і зазначив, що компанія “продовжить покращувати користувацький досвід”, зважаючи на відгуки клієнтів.
Тим часом аналітики після презентації нових пристроїв минулого місяця зазначили, що виживання Alexa залежить від готовності користувачів “платити за дорожчі пристрої”. Схоже, тепер до цих умов слід додати і терпимість до реклами.
Amazon представила нові Kindle Scribe — три рідери із ШІ та версією “в кольорі” за $630
Джерело: The Verge, Ars Technica
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: