Новини Ігри 28.02.2025 о 17:50 comment views icon

AAA-проєкти занепадають, бо геймери не мають часу — 66% приділяють іграм менш як 10 годин на тиждень

author avatar

Катерина Даньшина

Авторка новин

AAA-проєкти занепадають, бо геймери не мають часу — 66% приділяють іграм менш як 10 годин на тиждень
Шутер Concord, у який вклали $400 млн, торік у вересні дебютував з піком 697 одночасних гравців. Firewalk Studios / Sony

Останнє опитування Midia Research демонструє, що геймери мають все менше часу на ігри — дві третини гравців на ПК та консолях приділяють їм всього близько 10 годин на тиждень.

Якщо поглянути на окремі показники, то 36% консольних геймерів витрачають на гру менш як 5 годин на тиждень, тоді як для такого самого відрізку часу показник ПК-гравців дещо вищий — 40%.

AAA-проєкти занепадають, бо геймери не мають часу — 65% приділяють іграм менш як 10 годин на тиждень
Midia Research

У звіті зазначається, що ці показники можуть пояснити занепад AAA-проєктів (серед інших проблем), оскільки гравцям банально не вистачає часу, аби «зависнути» у 100-годинній RPG.

«Довжина гри стала підступною забавою з часом», — зазначають дослідники Midia Research. «Ігор з кожним роком ставало все більше, а потім, за 10 років, стався божевільний стрибок у їхній тривалості».

Попередні звіти також зазначали, що обмежений ігровий час є однією з причин «стагнації» Game Pass і PlayStation Plus вищих рівнів, оскільки геймери не встигають охопити переважну більшість представлених там назв; а також підкреслювали негативну кореляцію між тривалістю гри та її завершенням (це легко побачити в даних про трофеї та досягнення).

Як варіант розв’язання проблеми зі сторони розробників — надання гравцям вибору щодо того, як саме вони гратимуть у гру (як-от в Avowed від Obsidian, де історію можна пройти у варіаціях із 15 або 40 з гаком годинами) або ж початково зосередитись на коротших проєктах, які, з огляду на обмеження гравців в часі, є вигіднішими на сьогодні, підсумовують у звіті.

«Звичайно, мають існувати великі рольові ігри тривалістю понад 100 годин і дорогі високобюджетні проєкти. Але ж не кожна — як власне й у Голлівуді, де не кожен фільм потребує такого ж бюджету та обсягу, як флагман MCU».

Вже бачили AAAA гру? «В нас будуть ААААА» — CD Projekt Red

Джерело: Midia Research


Що думаєте про цю статтю?
Голосів:
Файно є
Файно є
Йой, най буде!
Йой, най буде!
Трясця!
Трясця!
Ну такої...
Ну такої...
Бісить, аж тіпає!
Бісить, аж тіпає!
Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: