
На ITC.ua Тиждень ШІ. Ми досліджуємо, як саме ШІ покращує життя мільйонів людей прямо зараз і що чекає нас у майбутньому. Партнер проєкту – компанія Favbet Tech, яка активно інтегрує ШІ у свої продукти.
Останнє опитування Midia Research демонструє, що геймери мають все менше часу на ігри — дві третини гравців на ПК та консолях приділяють їм всього близько 10 годин на тиждень.
Якщо поглянути на окремі показники, то 36% консольних геймерів витрачають на гру менш як 5 годин на тиждень, тоді як для такого самого відрізку часу показник ПК-гравців дещо вищий — 40%.

У звіті зазначається, що ці показники можуть пояснити занепад AAA-проєктів (серед інших проблем), оскільки гравцям банально не вистачає часу, аби «зависнути» у 100-годинній RPG.
«Довжина гри стала підступною забавою з часом», — зазначають дослідники Midia Research. «Ігор з кожним роком ставало все більше, а потім, за 10 років, стався божевільний стрибок у їхній тривалості».
Попередні звіти також зазначали, що обмежений ігровий час є однією з причин «стагнації» Game Pass і PlayStation Plus вищих рівнів, оскільки геймери не встигають охопити переважну більшість представлених там назв; а також підкреслювали негативну кореляцію між тривалістю гри та її завершенням (це легко побачити в даних про трофеї та досягнення).
Як варіант розв’язання проблеми зі сторони розробників — надання гравцям вибору щодо того, як саме вони гратимуть у гру (як-от в Avowed від Obsidian, де історію можна пройти у варіаціях із 15 або 40 з гаком годинами) або ж початково зосередитись на коротших проєктах, які, з огляду на обмеження гравців в часі, є вигіднішими на сьогодні, підсумовують у звіті.
«Звичайно, мають існувати великі рольові ігри тривалістю понад 100 годин і дорогі високобюджетні проєкти. Але ж не кожна — як власне й у Голлівуді, де не кожен фільм потребує такого ж бюджету та обсягу, як флагман MCU».
Джерело: Midia Research
Favbet Tech — українська продуктова компанія, розробник iGaming-рішень. Входить до топ-50 найбільших IT-компаній України за версією DOU.Спеціалізується на високонавантажених системах, хмарній інфраструктурі та штучному інтелекті. У 2025 стала ініціатором створення АІ-комітету Асоціації «ІТ Ukrainе» — першого галузевого об’єднання, що займається питаннями розвитку АІ на рівні бізнесу й держави.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: