Новини Ігри 30.03.2023 о 09:44 comment views icon

Naughty Dog випустила перший хотфікс для ПК-версії The Last of Us Part I — гравці кажуть, що нічого не змінилося (інколи стало навіть гірше)

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg

Вадим Карпусь

Автор новин

Днями вийшла ПК-версія гри The Last of Us Part I, яка обурила гравців своїми технічними проблемами та занадто довгим процесом компіляції шейдерів. Розробники з Naughty Dog пообіцяли розібратися з проблемами в наступних оновленнях і вже випустили перший хотфікс для гри. Він має обсяг 35 МБ і, за відгуками гравців, нічого не міняє в поведінці гри.

Розробники запевняють, що патч 1.0.1.5 головним чином зосереджений на покращенні стабільності та продуктивності ПК-версія The Last of Us Part I. Зокрема, хотфікс виправляє кілька проблем, пов’язаних із продуктивністю та заминками, які впливали на деяких користувачів. Також додано додаткову інформацію про діагностику збоїв, щоб допомогти дослідити збої, пов’язані зі створенням шейдерів, та інші поширені проблеми стабільності. Наразі тривають додаткові вдосконалення та дослідження на основі відгуків користувачів.

Судячи з відгуків гравців The Last of Us Part I у Steam, цей хот фікс впливає на стабільність гри приблизно ніяк. По-перше, встановлення патча блокується системою. Якщо подолати цю перешкоду, то… у деяких користувачів гра перестала завантажуватись. А ті, кому пощастило більше, повідомляють, що при відображенні головного меню завантаження процесора стабільно тримається на рівні 100%. До того ж шейдери й надалі довго компілюються.

Онлайн-курс "Стратегічний маркетинг" від Laba.
Навчіться збільшувати ROI компанії, відстежувати тренди просування та завойовувати нові ринки завдяки комплексній маркетинговій стратегії.
Програма курсу і реєстрація

Але е й такі користувачі, яким патч лише нашкодив. Наприклад, власник системи з характеристиками Ryzen 7 3600 / 64 ГБ DDR4 3200 / 4080 RTX скаржиться, що після оновлення гра видає стабільну частоту 4 (чотири) кадри на секунду, хоча до патчу забезпечувала 55 к/с для роздільної здатності 4K. Власник консолі Steam Deck повідомив, що раніше гра (після тривалої компіляції шейдерів) йшла з частотою 30 к/с. Після встановлення патчу The Last of Us Part I стала першою грою, яка спричинила повний збій системи на його Steam Deck.

«Успішно пограв цілих 3 години й все було добре до виходу цього патчу, тепер кожні 5 хвилин гра вилітає. ЗА ЩО?!», – пише інший гравець.

Отже, гравці з нетерпінням очікують на нові виправлення ПК-версія The Last of Us Part I.


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: