Monobank придбав TakeUsEat, популярний сервіс для бронювання столиків у закладах. Про це повідомив співзасновник відомого платіжного застосунку Олег Гороховський. Купівля допоможе Monobank суттєво розширити один з головних side-бізнесів.
TakeUsEat + expirenza by mono
TakeUsEat стане частиною екосистеми expirenza by mono (насправді — вже став, про що свідчить оновлений сайт), простої та зручної платформи у сфері HoReCa, яка дозволяє генерувати єдиний QR-код для комплексу послуг — меню, оплата, чайові, відгуки та оцінки. Тепер завдяки інтеграції з платформою TakeUsEat, гості отримають на додачу зручне бронювання столиків, а ресторани — ще більше корисної аналітики.
На початку серпня expirenza by mono відзначив важливу віху у розвитку проєкту — понад 1000 закладів, а зараз, коментуючи угоду, співзасновник Monobank навів оновлену статистику: вже понад 1100 закладів під’єдналися до expirenza by mono.
На початку місяця відбувся запуск Poster QR — аналогу та прямого конкурента expirenza by mono. Тож в умовах високої конкуренції, що постійно зростає, угода потенційно здатна посилити позиції expirenza by mono.
Сума угоди не повідомляється. Чи збереже команда TakeUsEat певну автономію, також не зазначається. В TakeUsEat заявили, що угода Expirenza by mono означає ще більше можливостей для розвитку та ще більш крутий сервіс для ресторанів та їхніх гостей.
Стисло про TakeUsEat
TakeUsEat заснували у 2020 році студенти НаУКМА — Олександр Леськів, Наталя Шкаровська, Серафима Лопухіна та Ольга Кірдяєва. Молода команда ставила перед собою ціль розв’язувати проблему відсутності онлайн-бронювання столиків у Києві. Зрештою їм вдалося створити сервіс, який на сьогодні є досить помітною CRM-системою для ресторанного бізнесу і не тільки.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: