Вранці 24 грудня у роботі транспортного сервісу столиці «Київ Цифровий» стався технічний збій — наразі у застосунку тимчасово не можна купити QR-квитки або поповнити транспортні карти. Про це повідомили розробники КП «ГІОЦ» на офіційній сторінці у Facebook.
Оновлено [18:12]: В КП «ГІОЦ» о 17:03 повідомили, що система оплати проїзду у громадському транспорті відновила роботу та працює у штатному режимі, а причини збоїв, які могли виникнути при купівлі квитків, повністю усунено. Що саме викликало ці самі збої, в КП не уточнили.
Пресслужба КП «ГІОЦ» повідомила, що фахівці усувають причини технічного збою і найближчим часом система повернеться до звичного режиму роботи. В компанії обіцяють додатково повідомити про відновлення доступності послуг. Поки що пасажирам радять використовувати квитки та поїздки, які вони придбали заздалегідь.
Адміністрація запевнила, що контролери знають про «прикрий збій і не повинні виписувати штрафи за проїзд без квитка.
«Докладаємо зусиль, щоб у майбутньому році збоїв із транспортним сервісом не траплялося»
з повідомлення КП «ГІОЦ»
Чим саме спричинені чергові неполадки в роботі не уточнюється.