Партнерский проект Партнерский проект 20.05.2021 в 12:00 comment

Rulla запустила безвідсоткову оплату за онлайн-покупки частинами. Як це працює?

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/02/favicon-itc-96x96.png *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/02/favicon-itc-96x96.png *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/02/favicon-itc-96x96.png

У березні 2021 року на українському ринку з’явився сервіс оплати покупок частинами Rulla. Це гнучке платіжне рішення було створено для того, щоб дати всім бажаючим можливість продавати та купувати онлайн максимально зручно, безпечно і вигідно.

У чому відмінність сервісу Rulla від банківської розстрочки та оплати частинами? — У повній відсутності прихованих комісій і відсотків. Користувачі сервісу не платять нічого понад вартість товару, який вони купили, за умови, що відкладені платежі вносяться вчасно. Ціна покупки просто ділиться на 3 рівних частини, одну з яких покупець вносить при оформленні замовлення в інтернет-магазині, а решту — через 30 і 60 днів. Все максимально прозоро та зручно. Бракує грошей просто зараз? Не проблема. Можна купити те, що хочеться, а сплатити з наступної зарплати.

Ця система оплати відома як «Купуй зараз, сплачуй пізніше» (Buy Now Pay Later), і її суть в наданні клієнтам можливості отримати товар, заплативши вперед лише невелику частину його вартості. В останні кілька років ця тенденція набирає обертів, не в останню чергу через кризові явища у світовій економіці. Все частіше покупці не можуть або не хочуть витрачати велику суму відразу і тим більше не бажають переплачувати банкам за використання кредитних карток або споживчих кредитів. BNPL-сервіси успішно вирішують проблему продажу таким клієнтам.

В середньому, підключення сервісу оплати частинами збільшує обсяг продажів на 40%, а середній чек — на 35%. Ритейлери відзначають поліпшення за такими показниками, як кількість покинутих кошиків, конверсія й повторні продажі. Більше того — покупці частіше роблять вибір на користь більш дорогих товарів, ніж ті, які були їм доступні без додаткового фінансування.

Як це працює для користувача?

Сервіс Rulla є інтуїтивно-зрозумілим для покупця. Rulla як спосіб оплати можна обрати на етапі оформлення замовлення в інтернет-магазині. Під час першого використання клієнту потрібно пройти коротку процедуру реєстрації та верифікації безпосередньо в віджеті Rulla. Для цього потрібно мінімум даних, а сама перевірка платоспроможності відбувається без запиту кредитної історії. Весь процес займає до 2 хвилин.

Rulla запустила безвідсоткову оплату за онлайн-покупки частинами. Як це працює?

У віджеті відображаються суми та графік платежів, після чого покупець вносить першу третину вартості, використовуючи банківську картку. Після обробки замовлення Rulla виплачує магазину повну вартість покупки, а покупець отримує своє замовлення. Решту платежів клієнт сплачує сервісу Rulla в режимі автосписання або вручну в особистому кабінеті.

Як це працює для продавця?

Інтеграція онлайн-магазину з Rulla займає мінімум часу. Для підключення необхідно зв’язатися з менеджером через форму заявки на сайті, телефоном або електронною поштою. Відразу після налаштування інтеграції покупці зможуть скористатися зручною безвідсотковою розстрочкою від Rulla, а продавець — збільшити виручку, оскільки відразу буде отримувати від Rulla повну вартість замовлень. 100% гарантія безпеки угоди як для магазинів, так і для їхніх клієнтів.

Rulla запустила безвідсоткову оплату за онлайн-покупки частинами. Як це працює?

Вся аналітика з продажів з використанням Rulla зберігається в бізнес-акаунті на rulla.com. Ці дані надають ритейлерам унікальний матеріал для дослідження переваг своєї аудиторії та подальшого розвитку бізнесу. Платформа вигідного шопінгу Rulla сама по собі є засобом залучення трафіку в інтернет-магазини, тому що розміщує у себе інформацію про партнерів, а також про їхні акції та спеціальні пропозиції. Отже, продавці можуть отримувати багато нових лояльних клієнтів без витрат на рекламу.

Сервіси відкладеної оплати регулярно публікують вражаючі кейси збільшення бізнес-показників у брендів, які використовують платіжні інструменти BNPL. Багато продавців в якості однієї з відчутних переваг виділяють залучення абсолютно нового сегмента покупців в магазини, що продають товари преміум-класу. Клієнти, які ніколи б не купили без можливості оплати частинами, вирішуються на покупки, не чекаючи розпродажів. Це дозволяє одночасно збільшувати продажі й не «здешевлювати» бренди знижками.

На сьогодні більша частина глобальних брендів і локальних магазинів в США, Канаді, Австралії та Європі успішно використовують цей спосіб оплати. BNPL як спосіб оплати пропонують мережі супермаркетів і маркетплейси, наприклад, Etsy, eBay та інші. Про зростання популярності свідчать темпи збільшення підключень нових продавців і кількості нових користувачів. Один з лідерів на світовому ринку BNPL, шведська компанія Klarna повідомила про 35 000 нових ритейлерів, які підключилися протягом першої половини 2020 року. Загальна кількість користувачів цього сервісу становить 90 млн в 17 країнах.

BNPL-сервіси найкраще демонструють себе в таких сегментах як мода, здоров’я, краса й косметика, товари для спорту та дозвілля, ювелірні вироби, меблі, товари для будинку й будівництва, комп’ютери та електроніка. Заявки на підключення Rulla кожен день подають десятки магазинів в Україні. В планах сервісу — розвиток гнучких платіжних інструментів та вихід на ринки e-commerce сусідніх країн. Детальніше про використання Rulla для підвищення онлайн-продажів можна дізнатися на сайті сервісу.

Это партнерский материал. Информацию для этого материала предоставил партнер.
Редакция отвечает за соответствие стилистики редакционным стандартам.
Заказать материал о вас в формате PR-статьи вы можете здесь.

Loading comments...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: