Новости Новости 24.06.2021 в 14:36 comment

КМДА та всі сервіси прокату електросамокатів Києва підписали меморандум, який передбачає зниження швидкості, страховку, захист, техобслуговування тощо (оновлено)

author avatar
https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.svg

Сьогодні, 24 червня 2021 року, Київська міська державна адміністрація підписала меморандум про співпрацю з операторами послуг прокату електросамокатів Києва, який регулює їх безпечне використання в місті.

Документ підписали всі сім компаній, що на сьогодні надають послуги прокату електросамокатів у місті: Bolt, Scroll, BikeNow, Kiwi, Zelectra, Vzhooh та Jet.

КМДА та всі сервіси прокату електросамокатів Києва підписали меморандум, який передбачає зниження швидкості, страховку, захист, техобслуговування тощо (оновлено)

Відповідно до тексту меморандуму, оператори беруть на себе наступні зобов’язання:

  • знизити швидкість електросамокатів до 20 кілометрів на годину, а в окремих пішохідних зонах (парках, вулицях) – до 14 кілометрів на годину;
  • облаштувати стоянки для самокатів із розміткою у визначених місцях;
  • слідкувати за технічною справністю самокатів;
  • щоденно дезінфікувати самокати до завершення карантину;
  • безкоштовно розповсюджувати елементи захисту (браслети, відзеркалювачі);
  • забезпечувати користувачів страховкою на суму від 100 тисяч гривень;
  • проводити навчання щодо правил користування самокатами та інформувати про правила безпеки у додатку

У свою чергу КМДА зобов’язується вжити заходів щодо швидкого розвитку велоінфраструктури, зокрема збільшення кількості велодоріжок та велосмуг.

Зазначимо, що деякі українські експерти вважають найкращим варіантом для самокатів і моноколіс використовувати мережа велодоріжок, якими зможуть рухатись всі типи легкого персонального транспорту. До легкого персонального транспорту (ЛПТ) відносять моноколеса, самокати, ролики, лонгборди, скейти тощо.

English For Tech course.
Лише 7 тижнів по 20-30 хвилин щоденного навчання допоможуть вам подолати комунікативні бар'єри. Отримайте знижку 10% за промокодом ITCENG.
Дійзнайтеся більше

Оновлено:

КМДА та всі сервіси прокату електросамокатів Києва підписали меморандум, який передбачає зниження швидкості, страховку, захист, техобслуговування тощо (оновлено)

Підписання документу прокоментував заступник голови КМДА з питань здійснення самоврядних повноважень Костянтин Усов.

«Київ, як і всі великі міста світу, приречений на розвиток засобів мікромобільності, – зазначив Костянтин Усов. – Уже зараз вулицями міста їздить майже 4000 прокатних електросамокатів, і до кінця року очікується до 7000. При цьому питання їхнього використання не врегульовано на державному законодавчому рівні. Тому місто ініціювало підписання Меморандуму, згідно з яким оператори беруть на себе певні зобов’язання та приймають наші правила».

За його словами, серед головних обмежень, встановлених Меморандумом, – зменшення максимальної швидкості з 30-35 км/год до 20 км/год. У спеціально визначених (зелених, пішохідних та історичних) зонах швидкість має сягати не більше 14 км/год.

«Окрім цього, запроваджуються зони, де буде заборонено залишати самокати. Це історичний центр, зони навколо дипломатичних установ, окремих державних органів, правоохоронних органів, а також суб’єктів, які ведуть свою діяльність у галузі національної безпеки і оборони», – додав заступник голови КМДА.

English For Tech course.
Лише 7 тижнів по 20-30 хвилин щоденного навчання допоможуть вам подолати комунікативні бар'єри. Отримайте знижку 10% за промокодом ITCENG.
Дійзнайтеся більше

Також, за його словами, буде запроваджено спеціальний перелік зон, де програмним методом забороняється пересування самокатів. На під’їзді до цих зон самокат буде вимикатися. Серед таких – Пейзажна алея, пішохідна частина вулиці Сагайдачного, деякі релігійні та чутливі зони, наприклад, кладовища, а також частина зон навколо органів державної влади.

«Крім того, ми впорядковуємо точки ранкового старту. 1025 точок будуть у всіх районах Києва на чітко затверджених паркомісцях на 5 і 10 самокатів. І лише з них самокати мають стартувати. Таким чином у місті вирішиться проблема, коли після підзарядки зранку вони стоять деінде», – зазначив Костянтин Усов.

Він також додав, що одним із важливих пунктів Меморандуму є зобов’язання операторів страхувати кожного користувача на випадок нещасних випадків і травм при використанні самокату. Поліс має покривати витрати на медичну допомогу та лікування, а також шкоду, завдану майну третіх осіб – із покриттям від 100 тисяч гривень.

«Щоб такі пригоди було легше ідентифікувати, на кожний самокат із обох боків має наноситись спеціальний номер у форматі літери і трьох цифр. Це дозволить людям скаржитися адресно, передавати інформацію так, щоб ідентифікувати порушників було легше», – зазначив Костянтин Усов.

Найбільш складним етапом переговорів, за словами заступника голови КМДА, став пункт про згоду операторів надавати місту дані, необхідні для контролю якості послуг прокату: пікові години використання самокатів, перелік місць, де самокати мають найбільший попит, динамічну теплову карту користування по годинах та днях і щотижневий звіт про інциденти з самокатами.

«Цей Меморандум – найкраща угода, яку можна укласти на сьогоднішній день, – підкреслив Костянтин Усов. – Він буде діяти, поки Верховна Рада не ухвалить закон, який визначатиме статус і порядок діяльності електросамокатів та інших засобів електромобільності. Київ іде попереду часу і попереду законодавства врегульовує реалії життя, які вже існують на наших вулицях».

Джерело: КМДА

Продолжается конкурс авторов ИТС. Напиши статью о развитии игр, гейминг и игровые девайсы и выигрывай профессиональный игровой руль Logitech G923 Racing Wheel, или одну из низкопрофильных игровых клавиатур Logitech G815 LIGHTSYNC RGB Mechanical Gaming Keyboard!


Loading comments...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: