Дописи 12.07.2023 о 22:23 comment views icon

Samsung це як Apple тільки дешевше? Ну-ну. Історія взаємодії з сервісним центром Samsung

author avatar
https://secure.gravatar.com/avatar/4fd49fdea1e4f00ff385cb80fb313f1c?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/4fd49fdea1e4f00ff385cb80fb313f1c?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.svg

diakon

автор

Цей матеріал – не редакційнийЦе – особиста думка його автора. Редакція може не розділяти цю думку.

Одразу попереджаю що я розказую лише про свій досвід. Впевнений що є купа користувачів у яких досвід зовсім інший і я щиро радий за них. Я лише розказую про свій досвід і свою історію без будь-якого хейту.

Я проживаю в Сіднеї (Австралія). Я являвся постійним клієнтом флагманських продуктів Самсунгу (телефони, годинники) з 2017 року. Останньою моєю покупкою був Galaxy s21+ куплений на Амазоні, проданий самим Амазоном з 2-ма роками гарантії. Тобто ніяких сумнівів що це офіційний, не сірий, не вживаний телефон з офіційною гарантією від виробника 2 роки.

Samsung це як Apple тільки дешевше? Ну-ну. Історія взаємодії з сервісним центром Samsung

Також, я жодного разу не ламав і не рутив телефони. На телефоні був oneui останньої версії на той момент і купа встановленого Самсунгом софту який я не міг видалити. Це ще один доказ того що нічого не рутив, інакше я б все зніс і взагалі поставив би чистий андроїд. Також, не маю звички ставити софт не із play market. Тільки анімовані шпалери від Сяомі (досить гарно, спробуйте).

В кінці 2021 року у мене була закордонна відпустка. Телефон грає надважливу роль під час подорожі тому, що там і копії документів, і навігація, і зв’язок, і гаманець, і в першу чергу камера, а фотографую я багато, особливо коли їду в гарну країну.

Одного ранку, рівно за 4 дні до поїздки, коли на роботі завал і треба закінчити задачі перед відпусткою, коли роблю останні приготування і збір речей перед поїздкою, екран телефону просто не увімкнувся, просто чорний екран. Сам телефон працював, реагував на кнопки, реагував на сканер відбитків пальців, реагував на тач, проходили дзвінки та нотифікації, просто не вмикався екран. Короче на 99% це була просто проблема з екраном.

Курс Розмовної англійської від Englishdom.
Після цього курсу ви зможете спілкуватись з іноземцями і цікаво розкажете про себе.
Приєднатися

Я спробував деякі рекомендації з інтернету, в тому числі із форуму Самсунгу, ну там включити і виключити, затиснути певну комбінацію кнопок, щоб зробити хард ресет, і т.д., деяким людям допомагало й екран вертався до життя, але моєму телефону нічого не допомогло.

Через те, що до відпустки залишалося 4 дні та у мене не було часу, я в той же ранок взяв вихідний на роботі та побіг з телефоном в центральний, скляний пафосний магазин Самсунгу в центрі Сіднея, прямо напроти більшого скляного магазина Епла.

Samsung це як Apple тільки дешевше? Ну-ну. Історія взаємодії з сервісним центром Samsung

Я ніколи не мав діло з сервісом Самсунгу, але завжди у мене було уявлення що це як Епл, тільки Андроїд, і я був майже впевнений що вийду з магазина з новим телефоном. Но все виявилося зовсім інакше…

По-перше, у мене відмовились взяти телефон без чека, якого у мене з собою звісно не було. Мабуть, пробити телефон по базі де, ким і коли було куплено для компанії яка намагається бути схожою на Епл це надто складна задача. Довелося годину їхати назад додому, шукати інвойс від Амазону, і бігти годину назад в магазин.

Курс Розмовної англійської від Englishdom.
Після цього курсу ви зможете спілкуватись з іноземцями і цікаво розкажете про себе.
Приєднатися

По-друге, виявилось що ніяких нових телефонів компанія не видає. Тільки відновлює старий.

По-третє, при тобі в магазині Genius Guys (чи як вони там називаються) подивитися не можуть, телефон вони забирають незрозуміло куди на 2 дні на діагностику. Крім цього, заставили заповнити купу паперів.

Через 2 дні (коли післязавтра вже літак за кордон) я приходжу в магазин з надією забрати телефон. Хвилин 30 чекав поки Genius Guy вернеться з підсобки. Но вертався він без телефону, лише з папером в руках. І тут я зрозумів, що доведеться шукати запасний варіант в плані телефона для поїздки…

Мої страхи були не без підстави. Мені повідомили, що технічні спеціалісти знайшли сліди рута на телефоні (на всякий випадок повторю що він не був рутнутим), а за їх правилами якщо телефон рутнутий, то не підлягає гарантійному ремонту, тому ремонтувати будуть моїм коштом і ремонт займе мінімум 2 тижні через те, що немає потрібних запчастин в наявності. Ціна ремонту $455.

На всі мої заперечення що не може такого бути, що я ніколи не рутував телефони, що екран просто відключився посеред ночі, вони відповідали що якщо я не згоден, то можу ініціювати розслідування, але воно займе мінімум 2 тижні.

Розуміючи що у мене післязавтра літак і немає часу ні на розслідування, ні на ремонт, я спитав чи не можуть видати мені якийсь тимчасовий запасний телефон. Вони сказали що ні. Потім я спитав чи зроблять мені якусь знижку, якщо я куплю новий телефон (з надією що потім виграю спір і вони мені вернуть гроші за старий). Вони сказали ніяких знижок не дадуть і що я маю заплатити повну ціну яка була $1600!!! на той момент! І це при, тому що я купував телефон за $1300 пів року назад на старті продаж.

Також, в той момент у них проходила акція що можна було купити s21+ онлайн за $1050, но однак, все що вони змогли мені запропонувати це офлайн ціну $1600. Я просто в шоці вийшов з магазину, пішов в найближчий відкритий магазин електроніки й купив там  s21+ за ті ж $1050 як в онлайн магазині Самсунгу.

Вже знаходячись у відпустці, я подумав що може це якась помилка, може просто менеджери чи робітники конкретного магазина перегнули палку. Тому написав в глобальну підтримку Самсунгу. Там мені дали більше деталей, і сказали що їх техніки підтвердили що екран бракований і тому замінять його безплатно. Але, одночасно, вони знайшли що материнка рутнута, і що вони не можуть її не замінити (або замінюють екран + материнку, або нічого), тому я маю оплатити заміну материнки, а саме $455.

Samsung це як Apple тільки дешевше? Ну-ну. Історія взаємодії з сервісним центром Samsung

Короче глобальний support нічого не вирішив і став на сторону магазину. Я попросив їх вислати телефон мені назад на домашню адресу. Мій план B був написати Амазону у якого я купував телефон.

Samsung це як Apple тільки дешевше? Ну-ну. Історія взаємодії з сервісним центром Samsung

Написав Амазону, пояснив ситуацію, а там все просто: “Ні слова більше, ми тобі новий телефон висилаємо, через 2 дні прийде”. Я попросив їх краще вернути гроші (через те, що я вже вимушений був купити телефон і ще один мені не потрібен), але вони сказали що тільки можуть новий вислати. Ну добре, хоча б так. В результаті, я через 2 дні на домашню адресу отримав новий телефон, ще до того як встиг відправити Амазону назад старий (тому, що був за кордоном і не міг відправити).

Потім на місцевих барахолках намагався продати цей новий телефон, ніхто не хотів брати навіть за $800 (на 20% нижче ніж найнижча ціна в магазині). А продавати нижче $800 було шкода. Це все що треба знати про ринкову вартість Андроїд телефонів.

Я досі впевнений що це не являється якоюсь глобальною, ганебною політикою компанії в цілому і просто стався якийсь косяк, но, лице магазину (тим більше центрального, офіційного магазину в одному із самих відомих міст світі) – це лице компанії.

Цей матеріал – не редакційнийЦе – особиста думка його автора. Редакція може не розділяти цю думку.


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: