Новини Кіно 20.10.2023 о 09:53 comment views icon

Крістофер Нолан: Тейлор Свіфт з Eras Tour «утерла носа‎» студіям і довела «‎цінність кінотеатрів»

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg

Катерина Даньшина

Авторка новин

Нолан під час нещодавнього інтерв’ю з Каєм Бердом, автором книги «Американський Прометей», яку режисер екранізував у «Оппенгеймері», обговорив і фільм-концерт Тейлор Свіфт «The Eras Tour».

Розмова відбулася за кілька днів до старту стрічки Свіфт у прокаті — та зібрала понад $90 млн у Північній Америці та $123,5 млн по світу загалом, оформивши найкасовіший дебют для фільму-концерту. 

Це також другий найкасовіший жовтневий дебют в історії (поступається лише «Джокеру» з $96 млн) і сьомий за величиною прем’єрний вікенд 2023 року. Цікаво те, що Свіфт обійшла стороною головних голлівудських стримерів і студії, співпрацюючи безпосередньо з AMC Theaters для розповсюдження фільму, і Нолан похвалив співачку за діловий підхід:

«Тейлор Свіфт збирається показати студіям, що її концертний фільм заробить купу грошей, навіть якщо його розповсюджуватиме власник кінотеатрів AMC».

За даними Variety, Свіфт самостійно продюсувала фільм та уклала угоду з AMC Theaters, згідно з якою отримає близько 57% від продажу квитків — при цьому кінотеатри залишать собі решту доходів, а AMC візьме невелику плату за прокат. 

Фільм вийшов у 3855 кінотеатрах по всій території США та Канади та в 4527 за кордоном. Завдяки угоді з AMC Свіфт може заробити близько $60 млн.

І «Оппенгеймер», і «The Eras Tour», які стали блокбастерами, доводять, що кінотеатральний бізнес ще «‎далекий від смерті» та залежить від нового і захоплюючого досвіду для кіноманів. «Оппенгеймер‎», який дебютував на початку літа, зібрав понад $942 млн у світі й, за словами Нолана, «перевершив найкращі очікування‎». 

Онлайн-курс "Нотації BPMN" від Laba.
Опануйте мову BPMN для візуалізації бізнес-процесів, щоб впорядкувати хаос у них.Після курсу ви точно знатимете, що саме обрати для розв’язання завдань вашого бізнесу.
Дізнатись більше

«Щоразу, коли проєкт не очікує значного успіху, але перевершує ці сподівання — це надихає студії та режисерів. Напруга між комерцією і мистецтвом… Ця формула ніколи не зміниться для Голлівуду», — каже Нолан.

Джерело: Variety


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: