Нолан під час нещодавнього інтерв’ю з Каєм Бердом, автором книги «Американський Прометей», яку режисер екранізував у «Оппенгеймері», обговорив і фільм-концерт Тейлор Свіфт «The Eras Tour».
Розмова відбулася за кілька днів до старту стрічки Свіфт у прокаті — та зібрала понад $90 млн у Північній Америці та $123,5 млн по світу загалом, оформивши найкасовіший дебют для фільму-концерту.
Це також другий найкасовіший жовтневий дебют в історії (поступається лише «Джокеру» з $96 млн) і сьомий за величиною прем’єрний вікенд 2023 року. Цікаво те, що Свіфт обійшла стороною головних голлівудських стримерів і студії, співпрацюючи безпосередньо з AMC Theaters для розповсюдження фільму, і Нолан похвалив співачку за діловий підхід:
«Тейлор Свіфт збирається показати студіям, що її концертний фільм заробить купу грошей, навіть якщо його розповсюджуватиме власник кінотеатрів AMC».
За даними Variety, Свіфт самостійно продюсувала фільм та уклала угоду з AMC Theaters, згідно з якою отримає близько 57% від продажу квитків — при цьому кінотеатри залишать собі решту доходів, а AMC візьме невелику плату за прокат.
Фільм вийшов у 3855 кінотеатрах по всій території США та Канади та в 4527 за кордоном. Завдяки угоді з AMC Свіфт може заробити близько $60 млн.
І «Оппенгеймер», і «The Eras Tour», які стали блокбастерами, доводять, що кінотеатральний бізнес ще «далекий від смерті» та залежить від нового і захоплюючого досвіду для кіноманів. «Оппенгеймер», який дебютував на початку літа, зібрав понад $942 млн у світі й, за словами Нолана, «перевершив найкращі очікування».
«Щоразу, коли проєкт не очікує значного успіху, але перевершує ці сподівання — це надихає студії та режисерів. Напруга між комерцією і мистецтвом… Ця формула ніколи не зміниться для Голлівуду», — каже Нолан.
Джерело: Variety
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: