Наприкінці квітня сервіс для пошуку знайомств Bumble разом з ребрендингом та оновленнями застосунку запустив маркетингову кампанію, яка критикувала «безшлюб’я».
Реклама зокрема використовувала такі слогани як «Обітниця безшлюбності — не вихід» та «Не відмовляйся від побачень і не будь черницею» — і зрештою привернула увагу користувачів, але не з такими, як планувалось, відгуками.


Багато хто звинувачував Bumble у несмаку й тому, що їхня реклама абсолютно не відповідає заявленій меті сервісу «розширити можливості жінок» і «кинути виклик застарілим нормам гетеросексуальних побачень».
У низці дописів в соцмережах писали, що Bumble нібито «чинить тиск на жінок, закликаючи спати з чоловіками поза їхнім реальним бажанням» і натякає на те, що «жінки не можуть самостійно вибирати свою сексуальну активність».
Shocked by the @bumble ad saying ‘a vow for celibacy is not the answer.’ In a world fighting for respect and autonomy over our bodies, it’s appalling to see a dating platform undermine women’s choices. Wasn’t this app supposed to empower women to date on their terms?
— Jordan Emanuel (@_jordyjor) May 13, 2024
Well… it is done.
After 5 years, I have finally erased my Bumble account. My main reason is lack of motivation to update it and lousy luck, but then I caught wind of a horridly misogynistic campaign to shame women into making themselves more available to men
— Student of Ture #BLACKLIVESMATTER (@EXSkywarp) May 13, 2024
Наразі сервіс для знайомств перепросив за рекламу, назвавши її «помилкою» та пообіцявши прибрати усі оголошення, що просували «антицелібат».
«Наша реклама, у якій згадується целібат, була спробою привернути увагу суспільства, розчарованого сучасними побаченнями, і замість того, щоб дарувати радість і гумор, ми ненавмисно зробили протилежне», — йдеться у заяві сервісу.
В Bumble наголосили, що протягом багатьох років «старанно захищали жінок», а також їхнє право на вибір.
«Ця кампанія не відповідала нашим цінностям, і ми просимо вибачення за шкоду, яку вона завдала».
Застосунок для знайомств Bumble був запущений у 2014 році і вирізнявся тим, що першими писати повідомлення в ньому могли тільки жінки. Наразі Bumble переживає важкі часи — з липня 2023 року акції компанії постійно падали і на цю мить падіння склало майже 45%. В лютому Bumble звільнив 30% свого персоналу — 350 працівників, а у квітні запустив редизайн застосунку, аби зробити його більш привабливим для молодого покоління.
Джерело: Mashable
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: