Новини

Новий логотип Kia збиває з пантелику: 30 000 людей щомісяця шукають у Google автомобіль “KN”

Новий логотип Kia збиває з пантелику: 30 000 людей щомісяця шукають у Google автомобіль “KN”

Минулого року Kia вирішила змінити лого на більш сучасне, однак оновлена версія викликала плутанину серед користувачів — дехто навіть не може прочитати правильну назву і звертається за допомогою у Google Пошук, щоб зрозуміти — що ж це за новий автомобільний бренд “KN”?

Згідно з даними, опублікованими власником рекламного агентства Ашвіном Крішнасвамі в Twitter, щомісяця в Інтернеті близько 30 000 людей шукають автомобіль “KN”. Пошукові запити зросли приблизно в березні 2021 року, тобто через кілька місяців після оголошення про новий логотип. Це також трапилося приблизно в той час, коли Kia Stinger з новим лого надійшов у продаж, а це означає, що люди бачили автомобіль на дорозі й навіть не розуміли, хто його виробник.

Інші популярні пошукові запити з тисячами звернень на місяць включають “kn car brand,” “kn car logo,” і “kn carnival car” (“carnival” — це назва Kia для мінівена).

Курс
ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖЕР
Ставайте професійним фінансовим менеджером і заробляйте від $500 уже за 2 місяці.
РЕЄСТРУЙТЕСЯ!
finmanager

Новий логотип і раніше збивав людей з пантелику, про це вже писали на Creative Bloq. Так, деякі користувачі Twitter плутали логотип із логотипом американського музичного гурту Nine Inch Nails.

Новий логотип Kia збиває з пантелику: 30 000 людей щомісяця шукають у Google автомобіль “KN”

Хороша новина полягає в тому, що Google може скерувати користувачів у правильному напрямку — найкращим результатом для “KN car” є вебсайт Kia.

Новий логотип Kia збиває з пантелику: 30 000 людей щомісяця шукають у Google автомобіль “KN”
Скриншот: The Verge

Але коли журналіст сайту The Drive спробував знайти “KN car” в інших пошукових системах — DuckDuckGo та Bing, до прикладу, не впоралися. Нині перший має лише одне посилання на сайт автовиробника на першій сторінці результатів (як не дивно, воно спрямовує людей саме на сторінку Kia Niro), а другий не має жодного. Однак пошукові системи висвітлюють усі статті, що були написані про плутанину, а це має направити людей на правильний шлях.

 

 

Еволюція логотипів Kia. Зображення: theautopian
Еволюція логотипів Kia. Зображення: theautopian

Справжньою жертвою в усьому цьому можуть стати автозапчастини K&N. На цей час їх сайт займає досить високі позиції в результатах пошуку “KN car”, але одне невелике виправлення від Google може його “поховати”.

Діаграма: Google Trends
Діаграма: Google Trends

Джерело: The Verge, The Drive


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: