
Нова система епох має спростити завершення партії, запевняє креативний директор Civilization 7.
Стратегічна серія Civilization завжди вирізнялася глибиною та масштабністю, проте саме ці особливості часто заважали гравцям насолодитися повним проходженням. Нова частина франшизи пропонує розв’язання цієї проблеми.
Едвард Біч, креативний директор Civilization 7, розповів в інтерв’ю виданню Edge (через Gamesradar) про радикальні зміни в дизайні гри. За даними аналітики, більшість гравців полишали партії на середині проходження через надмірну складність управління розвиненою цивілізацією.
«Проблема номер один, яку розв’язує для нас система Ages (Епохи), полягає в тому, що вона допомагає вам наблизитися до кінця гри, — пояснює Біч, — і не відчувати, що ви перевантажені занадто великою кількістю речей, якими потрібно керувати, занадто великою кількістю рішень, які потрібно ухвалити, щоб пройти кожен хід».
Традиційний поділ на історичні ери (антична, середньовічна, ренесанс тощо) замінили на три масштабні епохи: Античність, Дослідження та Сучасність. Кожен перехід між епохами супроводжується можливістю обрати нову цивілізацію для подальшого проходження — механіка, що раніше успішно зарекомендувала себе в грі Humankind.
Попри початковий скептицизм розробників щодо такої радикальної зміни, тестування продемонструвало значне зростання кількості завершених кампаній.
«Отримую все більше звітів про те, що гравці проходять гру до кінця й отримують цікаві фінали», — додає Біч.
Sid Meier’s Civilization VII вийде 11 лютого 2025 року. Гра буде доступна на багатьох платформах: Windows, macOS, Linux, PlayStation і PlayStation 4, Xbox Series X|S та Xbox One, Nintendo Switch.
Civilization VII: для гри у 4К знадобиться RTX 4070 і 32 ГБ оперативної пам’яті
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: