Партнерський проект

ByOwls розробляє PC та VR-ігри. Компанія продовжила працювати над більшістю проєктів під час війни. Її досвід

ByOwls розробляє PC та VR-ігри. Компанія продовжила працювати над більшістю проєктів під час війни. Її досвід

ByOwls – це американська компанія українського походження, яка розробляє PC- та VR-ігри, а також має свої інноваційні продукти у сфері віртуального продакшену і стримінгу.  У перші місяці війни для команди організували додаткові виплати, а також закупили обладнання, щоб перейти на дистанційний формат роботи. Крім того, ByOwls змогли продовжити працювати над більшістю проєктів.

У партнерському матеріалі з ByOwls команда компанії розповідає, як їм це вдалося та як вони працюють під час війни.

Партнерський матеріал?

Що допомогло адаптуватися під нові умови

Від самого початку війни, як і багато інших компаній, ми адаптувались до нових реалій. І це був довгий шлях. Наша команда стикнулася з багатьма перепонами до того, як ми стабілізували роботу на чинних умовах. Ми знайшли певну формулу, яка допомогла нам продовжити роботу над більшістю проєктів. 

Ділимось поглядом на те, яким має бути процес менеджменту та розробки продуктів під час повномасштабної агресії проти нашої країни.

Для зручності ми поділимо кроки на певні пункти, аби ви самі змогли взяти найнеобхідніше для себе та застосувати їх у своїй практиці:

  1. Безпека наших працівників. У першу чергу ми попіклувалися, аби працівниці нашої компанії змогли без перешкод переїхати в Європу і працювати дистанційно. Це допомогло убезпечити їх і надати всі необхідні умови для роботи.
  1. Додаткові стабілізаційні виплати. У перші місяці ми забезпечили команді додаткові виплати. Вони допомогли працівникам отримати все необхідне та забезпечити себе речами найпершої потреби.
  2. Повний перехід на дистанційну роботу. Це потребувало певних витрат, тому що ми мали закупити обладнання. Необхідні були Starlink, електрогенератори, VR-шоломи та ноутбуки. Але з погляду менеджменту це було достатньо органічним, бо за час коронавірусу ми вже відпрацювали всі  механізми дистанційної роботи.

Більше про проєкти ByOwls на сайті

  1. Фокус на продукті. Найголовнішим для нас став розподіл сил між процесами виробництва. Ми вирішили відкласти деякі внутрішні проєкти і зробити фокус на двох напрямах: зовнішній ігровий проєкт і внутрішній інноваційний стартап.

    Наш продукт – це прогресивна технологія, яка перетворює мобільний телефон на повноцінний VR-шолом з використанням технології відстеження рук і позиції користувача у просторі. Також є система відеостримінгу, яка дозволяє запускати будь-яку гру і транслювати її на мобільний застосунок.

    Сили ми розподілили у пропорції 60/40. Це допомогло нам тримати себе в тонусі, мати стабільний дохід і при цьому не відкладати свої ідеї набезрік. Якщо повністю зупинити розвивати свій продукт, то шансів повернутися до нього буде зовсім мало. Так розробка стане довгостроєм, що значно зменшить шанси на успішну реалізацію.

    Стосовно ігрового проєкту: зараз ми майже закінчили процес розробки – попри те, що активна фаза випала на час війни. Підсумок: ми впорались і вийшли на бета-тестування продукту на ігрових маркетплейсах. Rival Rides – це багатокористувацька VR-гра, яка дає можливість поринути в чарівний парк розваг, де чотири гравці можуть змагатися одне з одним у декількох мінііграх. Фішка гри – багатогранність жанрів: від шутеру-DeathMatch ByOwls розробляє PC та VR-ігри. Компанія продовжила працювати над більшістю проєктів під час війни. Її досвідByOwls розробляє PC та VR-ігри. Компанія продовжила працювати над більшістю проєктів під час війни. Її досвідвид багатокористувацької відеогри, коли основним завданням є пряме знищення супротивників у нульовій гравітації з величезним босом-гідрою всередині локації, до рівня, на якому потрібно готувати їжу на швидкість, роблячи підлянки іншим гравцям. Над грою працювала команда з десяти фахівців різних напрямів, а саме розробники, 3D-художники, аніматори та гейм-дизайнер.

ByOwls розробляє PC та VR-ігри. Компанія продовжила працювати над більшістю проєктів під час війни. Її досвід

  1. Залучення грантів. Ми почали шукати додаткові стабілізаційні кошти для роботи над внутрішніми проєктами. Одним з них є інноваційний стримінг віртуальної реальності на мобільні платформи. Ми досягли успіху і стали однією з десяти компаній, які отримали грант – $50 тис. від фонду 7Wings на підтримку бізнесу, усього на нього претендували понад 200 компаній.

    Тому порада – шукайте такі можливості, гарно готуйте презентації. І ви обов’язково зможете досягти мети. Для розуміння: це була навіть не десята спроба, але ми змогли. З невеличкою відеопрезентацією стартапу ви можете ознайомитись нижче.

Більше про проєкти ByOwls на сайті

  1. Проблеми з електроенергією. Ми мали декілька варіантів, які могли повністю забезпечити наші потреби в інтернеті й електриці. Це вихід в офіс з усіма можливостями або забезпечення кожного члена команди необхідним обладнанням для роботи під час стабілізаційних відключень.

    Вибрали другий варіант, бо це дає змогу бути мобільними і гнучкішими щодо графіків. Частину роботи ми навіть спробували перевести на нічний час, але тут потрібно бути максимально обережними. Довгі сесії негативно впливають на загальний рівень роботи. Зараз ми використовуємо такий підхід тільки іноді та лише на декілька годин, аби це не впливало на фізичний і психологічний стан команди. Крім того, переходимо на такий формат тільки після згоди чи особистого бажання кожного із членів команди.

 

  1. Продажі. Нові виклики спонукали нас активніше презентувати наші продукти та шукати партнерів на нових ринках. Ми залучили до цього процесу нового фахівця та почали детальніше працювати над продакшеном і презентацією своєї компанії та наших продуктів у цілому. Наприклад, ми відзняли відео, де показали детальний процес розробки багатокористувацької VR-гри Rival Rides, яку готуємо до релізу на Steam, Oculus та Pico. Щоденник розробника можна подивитися нижче.

  1. Пошук нових клієнтів та партнерів. Основною платформою для цього ми обрали LinkedIn. Здебільшого йдеться про пошук співпраці з іноземними ринками, які умовно можна поділити на декілька зон, з яких Європа та США є найпривабливішими, але й найбільш конкурентними.
  •  Для першого кроку вам необхідно дотримуватися декількох важливих правил, мати правильно сформований меседж, а саме хто ви є та в чому ви найкращі.
  • Якщо вам вдалося зацікавити потенційного клієнта, то наступний крок – ваше портфоліо і проєкти. Вони є важливими з погляду самопрезентації, бо ви вже зацікавили собою й у вас буде лише один шанс показати свої сильні боки.

    Ви маєте розуміти, кому ви пишете, щоб не стикнутися з нерелевантними контактами. Наприклад, у нашій сфері нам цікаві фахівці, які займаються розвитком бізнесу. Вони контролюють процеси взаємодії між компаніями та підрядниками й вирішують, з ким вестиме справи компанія. Ці контакти можуть змінюватися залежно від того, який тип послуги чи продукту ви надаєте.

    Іноземні компанії дуже охоче йдуть на контакт, вони розуміють усі ризики, але все одно готові співпрацювати, якщо ви справді представляєте для них інтерес. Вам лише потрібно адаптуватися та мати всі потрібні інструменти для стабільної роботи.
  1. Робота з HR-менеджером. Це потрібно не лише тоді, коли ви збільшуєте команду та вивчаєте ринок кандидатів, а й для глибокого аналізу внутрішнього мікровсесвіту вашої компанії. Ви маєте розуміти, як той чи інший працівник контактує з іншими ланками виробництва, чи є конфлікти, що його турбує та як покращити його умови праці. Тому ми вирішили, що менеджер повинен постійно співпрацювати з фахівцями та не рідше як один раз на місяць робити повний аналіз стану команди.

    Це далеко не завжди стосується матеріальних благ, але, звичайно ж, не без цього, бо працівник повинен бути вмотивований і фінансово. Але також важливо розуміти зацікавленість у проєкті, над яким працюють, а також стосунки з колегами та керівництвом. Це реально допоможе вам правильно керувати процесами розробки і вчасно розуміти, що приводить ваших працівників до вигоряння.  Може, це втома від рутини та бажання нових викликів, а  може, потреба у спілкуванні? Усе це допоможе вам тримати команду у злагоді і вмотивовувати її працювати над проєктами із зацікавленістю.

ByOwls розробляє PC та VR-ігри. Компанія продовжила працювати над більшістю проєктів під час війни. Її досвід

  1. Допомога армії. З першого дня ми активно брали участь у тому, аби наші хлопці мали змогу перемогти ворога на всіх фронтах. Ми підтримували армію як донатами, так і діями: наприклад, наш CEO придбав і разом з командою передав пікап для ЗСУ. Тому допомагайте невпинно, будь-яка допомога є необхідною і важливою для нашої армії та її щоденної боротьби проти загарбника.

ByOwls розробляє PC та VR-ігри. Компанія продовжила працювати над більшістю проєктів під час війни. Її досвід

Маємо надію, що наші поради допоможуть вам і вашому бізнесу. Можливо, вам також є що розповісти, тому пишіть коментарі та діліться своїми історіями.

Партнерський матеріал?

Більше про проєкти ByOwls

Це партнерський матеріал. Інформацію для цього матеріалу надав партнер.
Редакція відповідає за відповідність стилістики редакційним стандартам.
Замовити матеріал про вас у форматі PR-статті ви можете тут.

Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: