Джерела Business Insider повідомляють про створення компанією Sony системи додаткової монетизації для розробників. Подібно до планів Microsoft на програму для розміщення реклами в іграх для Xbox, Sony також запустить інтеграцію на платформах PlayStation.
На відміну від Microsoft рекламну систему від Sony вбудують на рівні платформи, винагороджуючи гравців за взаємодію з рекламою. Це схоже на монетизацію в іграх для мобільних, коли користувачам пропонують внутрішньоігрові предмети за перегляд рекламних роликів. Як саме відбуватимуться покази чи інтеграції, визначать самі розробники ігор, а Sony стане лише постачальником реклами.
Sony is cooking up plans to run ads in PlayStation games as rival Microsoft plans a similar program with Xbox https://t.co/ZL0YartvJk
— Advertising Insider (@AdsInsider) April 20, 2022
Для Sony це буде додаткова можливість монетизації ігор. Компанія зможе брати відсоток від доходу або відстежувати рекламні трекери, отримуючи інформацію про користувачів, яку потенційно може продавати розробникам і рекламодавцям.
Заява про подібний підхід з’явилася після новини про об’єднання сервісів PlayStation Plus та PlayStation Now, який отримає назву PlayStation Plus та буде доступний за підпискою у трьох варіантах.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: